Gå til innhold

"Jeg har ikke følelser for hun, men..."

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn sa til vår felles kamerat "Jeg har ikke følelser for henne, men jeg vet jeg kommer til å få det om det fortsetter slik" Dette sa han om meg. Vi har snakket og vært en del sammen i det siste, men ikke noe overdrevent mye.. Vi har det koselig sammen, ler og smiler mye, men snakker veldig lite om seriøse ting (noe som kanskje er litt tidlig) vi har bare kjent hverandre en ukes tid faktisk..

Hva betyr dette? Hvordan ville du reagert? Han har heller ikke prøvd på noe. Verken ett kyss, en klem eller noe mer seriøst..

Anonymous poster hash: 93d06...6a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mest sannsynlig så betyr det at han ikke har følelser for deg,men kan få det. Herregud!

Anonymous poster hash: 25839...d21
  • Liker 1
Skrevet

En venn sa til vår felles kamerat "Jeg har ikke følelser for henne, men jeg vet jeg kommer til å få det om det fortsetter slik" Dette sa han om meg. Vi har snakket og vært en del sammen i det siste, men ikke noe overdrevent mye.. Vi har det koselig sammen, ler og smiler mye, men snakker veldig lite om seriøse ting (noe som kanskje er litt tidlig) vi har bare kjent hverandre en ukes tid faktisk..

Hva betyr dette? Hvordan ville du reagert? Han har heller ikke prøvd på noe. Verken ett kyss, en klem eller noe mer seriøst..

Anonymous poster hash: 93d06...6a1

Vil si det er et godt tegn:)

Gjennom den uttalelsen har jo han på en måte signalisert at han liker deg da,og at du er hans type jente. Men så holder han nok litt tilbake,siden dere ikke kjenner hverandre så godt enda.Ikke alle får følelser like fort,men ofte ser man jo kjapt om en person man møter har potesiale til å bli noe mer enn en venn,og det virker som han ser et potensiale i deg.

Om du er interessert er det vel bare å fortsette å la bekjentskapet utvikle seg.

• Liker 3
Skrevet

Det betyr: "Han har ikke (sterke)følelser for deg, men vet han kommer til å få det om det fortsetter slik". Oversatt: Han liker deg godt, og tror han vil bli forelsket hvis dere gir det en sjans. Om det er noe han ønsker, skjønner du ut fra om "det fortsetter slik" eller ikke. Kanskje har han vært i tilsvarende situasjoner før, og kjenner seg selv igjen.

Hva du bør gjøre kommer jo an på hva du ønsker og hvordan det hele utvikler seg. Den kommentaren er jo et godt tegn antageligvis, hvis du ønsker "å fortsette slik". Hvis han ikke ønsker "å fortsette slik", kan det bety at han ikke ønsker dame, og du får ta det som et kompliment at han faktisk ser deg som en "trussel" for singelstatusen hans.

Eller noe slikt.

Skrevet

Hvis han bare har kjent deg en uke - og sier det der - så må det være et GODT tegn. Og gutter er jo gjerne ekstra forsiktige når de snakker til kompiser om følelser. Tipper han er halvt forelsket allerede. Haha! Håper du liker han tilbake. ;)

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

Skrevet

Du er den typen dame han ser seg ilag med, ergo han prøver å å følelser for deg. Intet kompliment, egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...