Gå til innhold

Venninnene hans er drømmedamene hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sterk magefølelse på at min kjæreste sine 2 "veldig nære" venninner egentlig er hans drømmedamer.

Begge er i forhold, kommunikasjonen er rimelig enveiskjørt (han som tar kontakt med de) og han snakker så veldig varmt om de.

Han har kjent begge i en to små ti-år. Har prøvd seg på de, ved å invitere til turer etc, men ikke fått napp.

Jeg har da denne sterke følelelsen av at han svært så gjerne hadde ønsket seg en av de, og at han trøster seg med et vennskap.

Veldig usikker på hva jeg skal gjøre med magefølelsen. Vi har det forsåvidt fint, han sier han elsker meg og han har lite kontakt med de.

Tidligere i vårt forhold hadde han mye kontakt med de, men gjorde det for det meste i skjul.

Jeg har spurt han om dette er hans drømmedamer, får jeg et nei til svar. Selvsagt sier han det...

Anonymous poster hash: 00888...5bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er disse to damene ganske like i personlighet og utseende? Skjønner godt det er ekkelt å ikke tro du er drømmedama hans

Skrevet

Er disse to damene ganske like i personlighet og utseende? Skjønner godt det er ekkelt å ikke tro du er drømmedama hans

Langt mørkt hår og pene begge to. Personlighet aner jeg ikke noe om, da jeg aldri har truffet de fordi det aldri har blitt foreslått av han. Har uttrykt min uro.

Har inntrykk av at de er litt sånn " festlige" damer, og sånne som veldig har draget på menn.

Anonymous poster hash: 00888...5bf

Gjest Lille-pus
Skrevet

Han er med deg.

Jo mer du bygger deg selv ned med usikkerhet og mistenkelighet rundt dette jo værre blir det for deg.

Opp med hodet. Han er med deg.

• Liker 3
Skrevet

Han er med deg.

Jo mer du bygger deg selv ned med usikkerhet og mistenkelighet rundt dette jo værre blir det for deg.

Opp med hodet. Han er med deg.

Hahaha. Tror ikke du leste teksten skikkelig. Les alt en gang til, og tenk.

Anonymous poster hash: 37850...1c3

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror heller du burde begynne å tenke deg litt om. Dette begynner å bli for dumt.

Dessuten, hva er poenget med ironi i noen tilfeller egentlig?

Jeg mener. Hva er vitsen?

Anonymous poster hash: 947b3...d5d

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jo, det var nettopp det jeg gjorde.

Dette bor i TS/hennes 'magefølelse', og der kan det enten få lov til å vokse seg så stort at hun støter ham fra seg med mistanker og overvåkning, eller så kan hun stikke fingeren i jorden (det gjelder foøvrig deg også synes det som...).

Den som bruker all sin tid på å pleie en 'magefølelse' av noe man 'føler på seg' at foregår inne i et annet menneskes hode er på ville veier i min lille verden... for alt den er verd da selvsagt.

Skrevet

Lurer på hva slags kjæreste du egentlig har jeg...... som har "venninner"...

Skrevet

Så hva om han har vært forelsket i disse damene tidligere, de er begge i forhold og det er han også :) Ikke bruk tid og energi på å spekulere i noe som er så lite hensiktsmessig å spekulere i..

Skrevet

Det er ingen seriøse menn som holder på sånn med "venninner".

Men man prioriterer selv også. Å ligge all skyld på ham er tåpelig. Fordi det er sånn han her.

Og du har valgt å være med han. Da får du ta han som han er.

Anonymous poster hash: 947b3...d5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...