AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Jeg tenkte meg ut på en sykkeltur idag på noen mil, men jeg merker at jeg er redd for å se dum ut. Jeg er over 30 år og har aldri trent i hele mitt liv. Og med treningstøy på (tettsittende klær) føler jeg meg virkelig dum. Føles som at jeg tror jeg er en proff, så kommer jeg til å pese meg fremover som en halvdød flue som strever for å komme seg opp av vannskorpa. Må klare å komme meg ut på tur innen en halvtime...! Anonymous poster hash: fb88b...a5f
Wolfmoon Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Jeg kan love deg at absolutt ingen kommer til å tenke noe som helst som deg, spesielt ikke akkurat nå, når de fleste er på vei til jobb og har nok med sitt eget God tur! 1
Gjest Coolaid Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 (endret) Dersom folk legger merke til deg så tenker de mest sannsynlig vis at " hey, det er noen som får det til.." Vi legger ofte vår egen usikkerhet inn i tankene til andre og leker tankeleser...derfor tror vi at de tenker det som vi tenker om oss selv.."føler meg som en pesende hval"... Gjør små ting som du mestrer, for eksempel en sykkeltur, svømmetur, gåtur osv.. i hvert fall noe som ikke brenner deg helt ut. Da kjenner du at du er sliten men ikke så sliten at det blir et ork neste gang, og du utsetter det, eventuelt det blir aldri mer trening på deg. Bare tenk litt trening hver dag. Ikke hør på alle treningspersoner som vil fortelle deg alle detaljer du skal og ikke skal gjøre. Glem treningsmaset. Det er hvor mye du er i fysisk aktivitet over et helt liv som teller. Ta steg for steg og gjør ting du liker. Klapp deg selv på skulderen etterpå (gjør det fysisk) og fortell deg selv at nå har du gjort alt du kunne i dag. Du vil kjenne at den fysiske formen din kommer seg ganske fort. Endret 7. september 2013 av Coolaid
Gjest Runforit Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Det er ikke mange som tenker "Se på den rare personen som trener/jogger/sykler" De fleste tenker som oftest at de burde være like flinke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå