AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 http://www.abcnyheter.no/skrastrek/2013/09/06/er-dette-verdens-skumleste-jobbintervju Er ikke dette litt i overkant drøyt? Bør det være straffbart å skremme folk på denne måten? De må jo faen døtte meg tro at de skal dø!! Anonymous poster hash: e2d29...c2b
Gjest Faerunpedia Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Det er jo bare morsomt. Man kan da ikke forby alt her i verden.
Gjest Morgun Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Du får se om det er noen av partiene som vil forby skremming, så får du eventuelt stemme på dem. Kanskje de sier noe om det på partilederdebatten i kveld. 1
Gjest Bud Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Må fortelle en artig historie om skremming Joda, jeg hadde solgt en bil, men det ble selvfølgelig disputt om betaling. Kjøperen bodde langt unna - 6-7 timer langt altså, så det var ikke barebare å bedrive pengeinnkreving. Jeg hadde nærmest gitt opp å få tak i pengene mine da jeg snakket med en bekjent om saken, han var for lenge siden grovt innblandet i en beryktet motorsykkelklubb. Dette medlemsskapet medførte såklart endel bekjentskaper som tydeligvis var greie å ha. Uansett, min bekjente biker spurte om han kunne få navn og nummer til vedkommende, noe han fikk. Dagen etter var pengene på konto med følgende beskjed "Beklager forsinkelsen". Jeg ønsker ingen befatning med "sånne folk", ei heller vil jeg vite hva eller hvem som overtalte bilkjøper til å overføre gjelden sin, men litt skremming kan tydeligvis ha en positiv effekt for menigmann også
MissEi Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Stakar! Synes det er fælt å bli skremt men samtidig kjempe kjekt å skremme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå