Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har oppdaga at kjæresten sin har holdt på med andre jenter/gutter på ferietur?

Hvordan fant du ut av det?

Anonymous poster hash: d0ad6...f57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var 18 var eksen utro mot meg med ei prostituert i Tyrkia. Fikk høre det av kompisen hans..

Skrevet

Pleier dere kvinner å være utro når dere er på jenteturer?

• Liker 1
Skrevet

Noen kvinner er utro så det holder på jenteturer.

Skrevet

Kjærsten min var utro på guttetur i Thailand. Jeg fant det ut når jeg fant sms og bilder av henne på mobilen hans etter turen.

Skrevet

Er du den samme som startet tråd der du sa at kjæresten din skulle til syden med kompiser og du var mer eller mindre sikker på at han ville grafse løs mens han var der nede? Hvis det var deg, så synes jeg virkelig det er på tide å bli voksen. Hvis jeg skulle på ferie og kjæresten min oppførte seg slik på nettet, så hadde jeg iallefall ikke hatt noen kjæreste å bekymre meg for særlig lenge....

Anonymous poster hash: 738e1...246
  • Liker 3
Skrevet

Har ei venninne som sa at mannen gjerne kunne dra på guttetur til Thailand men at det ble full legesjekk når han kom hjem + HIV-test.

Han dro ikke. Digger den dama, hun bare skjærer rett gjennom og finner seg ikke i noe dritt.

Anonymous poster hash: 28654...9c3
  • Liker 4
Skrevet

Har ei venninne som sa at mannen gjerne kunne dra på guttetur til Thailand men at det ble full legesjekk når han kom hjem + HIV-test.

Han dro ikke. Digger den dama, hun bare skjærer rett gjennom og finner seg ikke i noe dritt.

Han dro ikke fordi hun krevde legesjekk?

Skrevet

Jeg hadde slått opp med han hvis han nektet å dra etter de kravene.

Det betyr jo bare at han VIL være utro,men hvis han kan bli tatt,så kommer han ikke til å gjøre det. Og dette er et bra forhold? kvalm

Anonymous poster hash: 4468d...529

• Liker 4
Skrevet

Hun stoler på ham men ikke kameratene han skulle dra med (alle single, noen av dem har benyttet seg av prostituerte tidligere).

Han ville ikke lage bråk så han droppet turen. De er sammen ennå og giftet seg i sommer. Hun er ei kul dame men som hun sier "hun har øyne og ører oppe".

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde slått opp med han hvis han nektet å dra etter de kravene.Det betyr jo bare at han VIL være utro,men hvis han kan bli tatt,så kommer han ikke til å gjøre det. Og dette er et bra forhold? kvalm

Anonymous poster hash: 4468d...529

Eventuelt, og mer sannsynlig, fant han ut at han ikke gadd å bli mistenkeliggjort og forsto også hvor mye ubehag denne turen påførte dama hans. Han forstår jo også godt at det kan sende det signalet du snakker om her, så om han faktisk hadde tenkt å være utro på tur hadde han ikke avlyst det av noe sånt. Din konklusjon var usedvanlig korttenkt.

Anonymous poster hash: 63f1f...c72

• Liker 3
Skrevet

Er du den samme som startet tråd der du sa at kjæresten din skulle til syden med kompiser og du var mer eller mindre sikker på at han ville grafse løs mens han var der nede? Hvis det var deg, så synes jeg virkelig det er på tide å bli voksen. Hvis jeg skulle på ferie og kjæresten min oppførte seg slik på nettet, så hadde jeg iallefall ikke hatt noen kjæreste å bekymre meg for særlig lenge....

Anonymous poster hash: 738e1...246

Hehe, jeg som lagde den tråden. Ikke jeg som har laget denne da.

Anonymous poster hash: 6e4c4...361

Skrevet

Er jente og var utro på jentetur. Ikke så veldig stolt over det i dag, men sånn ble det nå. Tror ikke han fant det ut. Vi er uansett ikke sammen lenger.

Anonymous poster hash: cabe4...3d1

Skrevet

Er det noen her som har oppdaga at kjæresten sin har holdt på med andre jenter/gutter på ferietur?

Hvordan fant du ut av det?

Anonymous poster hash: d0ad6...f57

Er det deg nu igjen?

Skrevet

Men det gjør mannen i forholdet som lar dama kreve en medisinsk undersøkelse fordi hun ikke stoler på ham, og som heller avlyser turen enn å følge et tåpelig krav.

Anonymous poster hash: 6e549...c9f

Skrevet

Men det gjør mannen i forholdet som lar dama kreve en medisinsk undersøkelse fordi hun ikke stoler på ham, og som heller avlyser turen enn å følge et tåpelig krav.

Anonymous poster hash: 6e549...c9f

Uff, ja det er trist når partnere ikke stoler på hverandre.

Skrevet

Hvorfor er man i et forhold når man ikke stoler på hverandre?

Jeg skjønner det bare ikke... hvorfor kaste bort tiden på slikt?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er man i et forhold når man ikke stoler på hverandre?

Jeg skjønner det bare ikke... hvorfor kaste bort tiden på slikt?

Hmmmmm?

Hva mener du... kaste bort tiden på slikt ? Hva ligger du det egentlig?

Skrevet

jeg har gleden av å jobbe med 25 mannfolk ( er selv en kvinne) å noen av dere damer som stoler så på disse mennene burde virkelig stikke fingeren i jorden. Sist mnd var 3 av kollegaene mine, alle for øvrig gifte å lever rolige å vanlige liv, de var til polen i arbeidssammenheng å alle tre endre opp med å kjøpe seg seksuelle tjenester. På toppen av idiotien så står de å skryter til sine andre kollegaer!

Det som er litt snålt når en er alene kvinne på arbeidsplassen er at de glemmer jeg er der, så jeg får høre litt av hvert! Disse mennene var av typen jeg ALDRI hadde trodd ville gjøre noe sånt. Dette er ikke første gang jeg har hørt historier av denne sorten så det er nok dessverre mye vanligere enn jeg hadde trodd.

Jeg har alltid tenkt at klart mannen bør dra på tur med kammeratene, vel med det presset det blir når en flokk mannfolk tar seg en tur på byen så blir det bare gutteturer på hytta ol fremover.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har vært på flere Syden turer når jeg har hatt følge, blant annet på party øya Ibizia. Har aldri vært utro. Har aldri vært av typen som roter og har sex med noen når jeg drikker, det gjelder også når jeg har vært singel, så da sier det seg selv at jeg ikke gjør dette når jeg har type heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...