AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Det står på Nav sine sider at det kan bli utbetalt tidligst i uke 26. Det er litt over to uker til jeg er i uke 26. Kan jeg Da søke nå eller må jeg vente til jeg er i uke 26? Isåfall kan man søke i uke 26 eller når man har gått inn i uke 27? Noen som vet behandlingstiden på dette? Bor i Østfold:)Anonymous poster hash: 4fce3...841
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Ring de å spør el chatt med NAV på facebook De har en side på facebook som heter foreldrepenger og der kan man sende de mld privat. Jeg går ut i fra at de også kan svare på info om engangsstønaden. Jeg har søkt om foreldrepenger og fikk et skriv i posten om 2 mnd saksbehandlingstid.Anonymous poster hash: c27e1...cd1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Du må ha terminbekreftelse utstedt etter 26. uke fra lege eller jordmor. Behandlingstiden er nok variabel. Her jeg bor tar det ca. en uke, andre steder tar det noen måneder. Anonymous poster hash: 1d33b...089 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Du kan ikke søke før etter uke 26 pga terminbekreftelsen, saksbehandlingstid varierer og kan være opptil 6 uker men vanligvis blir engangsstønadene behandlet mye kjappere.. Anonymous poster hash: cd077...05a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå