AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Eksdama har bestemt seg for å beholde ungen nå som hun har kødda det til med P-pillene. Er bare 24, har ingen som helst planer om å bruke livet på barneoppdragelse, men drittkjerringa klarer ikke tenke konsekvenser og driter i hva som skjer når ungen kommer. Jeg og en kamerat skulle flytte til Australia for et år og det kan jeg bare drømme om å få råd til nå. Syns den drittkjerringa ødelegger hele livet mitt og jeg har bare lyst til å rømme fra alt og alle nå Alt er ødelagt og alt er et helvete. Angrer så sinnssykt for at jeg ga forholdet en sjanse til når jeg egentlig hadde tenkt å slå opp og dette er takken for at hun fikk den sjansen. Er alt håp ute nå? Er det ingenting som det går an å få sagt som får henne til å skjønne konsekvensene av å få en unge? Anonymous poster hash: db139...c04 7
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 Populært innlegg #2 Skrevet 5. september 2013 Vel, du vet at sex kan føre til graviditet? Anonymous poster hash: 1ad89...ea7 64
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Sikkert bare du og flytte til Australia det siden du er uinteressert i å være i barnets liv. 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 Populært innlegg #4 Skrevet 5. september 2013 Her er et godt råd for fremtiden, gutten min. I trafikken så kjører man som om alle andre er idioter, man tar ansvar og passer på at selv om det kommer en idiot som ikke har peil på vikepliktreglene, så ender en ikke som kjøttdeig. Samme regel gjelder innen sex. Vil ikke du ha barn, så beskytter du deg, da vet du at det ikke blir noe, eller har i allefall gjort ditt. Ikke stol på andre der heller. Anonymous poster hash: a8e16...24e 58
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Har hun lurt seg til å bli gravid ved å med vilje glemme å ta p-piller?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Har hun lurt seg til å bli gravid ved å med vilje glemme å ta p-piller? Du er rapportert. 15
Avalon Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Du bør nok bare flytte til australia, barnet fortjener ikke en idiot som deg i livet sitt. 14
Adhara Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Sorry mac. Sex kan føre til graviditet, dette lærer vel de fleste på barneskolen. I tillegg er det hennes kropp og hennes avgjørelse. Du ANER ikke hvor jævlig det er for en kvinne å gå igjennom en abort. Neste gang bruker du kondom, selv om dama sier hun går på p-piller. Det kalles å ta ansvar. 31
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Eksdama har bestemt seg for å beholde ungen nå som hun har kødda det til med P-pillene. Er bare 24, har ingen som helst planer om å bruke livet på barneoppdragelse, 1)men drittkjerringa klarer ikke tenke konsekvenser og driter i hva som skjer når ungen kommer. Jeg og en kamerat skulle flytte til Australia for et år og det kan jeg bare drømme om å få råd til nå. Syns den drittkjerringa ødelegger hele livet mitt og jeg har bare lyst til å rømme fra alt og alle nå Alt er ødelagt og alt er et helvete. Angrer så sinnssykt for at jeg ga forholdet en sjanse til når jeg egentlig hadde tenkt å slå opp og dette er takken for at hun fikk den sjansen. Er alt håp ute nå? Er det ingenting som det går an å få sagt som får henne til å skjønne konsekvensene av å få en unge?Anonymous poster hash: db139...c04 1)Kan du forklare hva du mener med dette?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Du er rapportert. Rapportert for hva? Det var et spørsmål pga utsagn fra TS "nå som hun har kødda det til med P-pillene". Jeg beklager at jeg kanskje misforsto det som han skrev.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #11 Skrevet 5. september 2013 Rapportert for hva? Det var et spørsmål pga utsagn fra TS "nå som hun har kødda det til med P-pillene". Jeg beklager at jeg kanskje misforsto det som han skrev. Vel, men hvorfor har TS drevet og pult på eksen? 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #12 Skrevet 5. september 2013 Har hun lurt seg til å bli gravid ved å med vilje glemme å ta p-piller? Det har hun sikkert "ikke" for hun gjør jo aldri noe feil og noe galt og kan jo aldri noe for noe, som hun alltid sier etter å drite seg ut. Hun laga et jævla rabalder bare fordi den forrige eksdama mi satt i fanget mitt da vi var ute og ut av det blå stjelte seg et kyss som førte til at hun ble kasta ut så jeg måtte dra etter henne sånn som hun dreit oss ut.Anonymous poster hash: db139...c04
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 Populært innlegg #13 Skrevet 5. september 2013 Gratulerer, du skal bli pappa! Anonymous poster hash: 65601...ba7 57
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #14 Skrevet 5. september 2013 Det har hun sikkert "ikke" for hun gjør jo aldri noe feil og noe galt og kan jo aldri noe for noe, som hun alltid sier etter å drite seg ut. Hun laga et jævla rabalder bare fordi den forrige eksdama mi satt i fanget mitt da vi var ute og ut av det blå stjelte seg et kyss som førte til at hun ble kasta ut så jeg måtte dra etter henne sånn som hun dreit oss ut.Anonymous poster hash: db139...c04 Haha, tror du skal ligge unna disse EKSDAMENE dine, er en grunn til at en setter eks- foran.. Anonymous poster hash: a8e16...24e 11
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #15 Skrevet 5. september 2013 Du er rapportert. Det er ikke uvanlig at menn blir lurt på denne måten
Gjest Awzm me Skrevet 5. september 2013 #16 Skrevet 5. september 2013 Skjønner ikke hvorfor alle skal gå i mot ts. Jeg skjønner deg fryktelig godt, og en forferdelig situasjon å havne i. Lett å rope ut at du skulle brukt kondom, men dere var i et forhold, hun sa at hun gikk på p-piller. Handler ikke forhold om tillit? Selvfølgelig bruker han ikke kondom dersom han stoler på dama. Vet ikke hva du skal gjøre, men du har min sympati. Du får prøve å sette deg rolig ned med henne og fortelle om planene du hadde, som nå er ødelagt. Skjønner du er forbannet på eksen, men håper du ikke lar det gå utover det uskyldige barnet. Snakket dere forresten om dette før? Altså hva som skulle skje om hun ble gravid? Om dere begge ble enige om abort, så er det egoistisk av henne. Om du visste at hun ville beholde det, så kunne jo du også tatt forhåndsregler, selvfølgelig. 42
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #17 Skrevet 5. september 2013 Det har hun sikkert "ikke" for hun gjør jo aldri noe feil og noe galt og kan jo aldri noe for noe, som hun alltid sier etter å drite seg ut. Hun laga et jævla rabalder bare fordi den forrige eksdama mi satt i fanget mitt da vi var ute og ut av det blå stjelte seg et kyss som førte til at hun ble kasta ut så jeg måtte dra etter henne sånn som hun dreit oss ut.Anonymous poster hash: db139...c04 Hun er sykelig sjalu og en dramaqueen som kan bli helt rabiat for veldig lite. Det var derfor jeg egentlig ville dumpe henne, men jeg var myk og ga henne en siste sjanse, og sånn takket hun meg.Anonymous poster hash: db139...c04 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #18 Skrevet 5. september 2013 Gratulerer, du skal bli pappa! Anonymous poster hash: 65601...ba7 fuck offAnonymous poster hash: db139...c04 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #19 Skrevet 5. september 2013 Hun er sykelig sjalu og en dramaqueen som kan bli helt rabiat for veldig lite. Det var derfor jeg egentlig ville dumpe henne, men jeg var myk og ga henne en siste sjanse, og sånn takket hun meg.Anonymous poster hash: db139...c04 Jeg foreslår at du slutter å se på dette som en "takk" eller hevnaksjon fra hennes side, og faktisk som det det er, et barn som skal komme til verden, din lille baby. Anonymous poster hash: a8e16...24e 18
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #20 Skrevet 5. september 2013 Det har hun sikkert "ikke" for hun gjør jo aldri noe feil og noe galt og kan jo aldri noe for noe, som hun alltid sier etter å drite seg ut. Hun laga et jævla rabalder bare fordi den forrige eksdama mi satt i fanget mitt da vi var ute og ut av det blå stjelte seg et kyss som førte til at hun ble kasta ut så jeg måtte dra etter henne sånn som hun dreit oss ut.Anonymous poster hash: db139...c04 Hvorfor har du slik omgang med eksene? Og til og med på fanget? 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå