Gå til innhold

Venninne som ikke tar nei for et nei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne jeg har kjent i ca et halvt år. Vi har alltid hatt en litt flørtete tone, uten at jeg har lagt noe særlig i det. Forrige sa hun til meg at hun hadde følelser for meg og hadde hatt det en stund og at hun gjerne ville noe mer med meg. Jeg sa til henne at jeg ikke var interessert i noe mer med henne og at jeg kun så på henne som en venn. Jeg så hun ble lei seg, men hun sa det var greit og satt pris på at jeg var ærlig. Dagen etter pratet hun til meg på facebook som ingeting hadde skjedd og jeg håpet at ting kunne fortsette å være sånn. Den flørtende tonen hennes ble litt mer flørtende etterhvert og tidligere i denne uka skrev hun til meg hvordan hun følte igjen. Jeg sa det samme, og hun sa det var greit. Ikveld derimot sendte hun meg nakenbilder og hvor det sto "Jeg er din hvis du vil". Jeg har enda ikke svart henne og jeg vet ikke helt om jeg skal svare henne eller bare kutte henne ut. Jeg har jo sagt ifra at jeg ikke vil noe mer med henne, to ganger til og med. Vi er begge 21 år forresten.

Anonymous poster hash: 7afed...414
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med et knull og så gå videre? Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke bare puler henne?

Anonymous poster hash: 0ec8c...cf1
  • Liker 1
Skrevet

Hva med et knull og så gå videre? Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke bare puler henne?

Du tror det er en god ide av TS å pule en jente han har lyst å ha som venn, men som har følelser for han? Hun kommer aldri til å gi seg hvis han begynner å flørte tilbake, enda mindre dersom han har sex med henne.

• Liker 3
Skrevet

Fordi han ikke vil være et rassholl?

• Liker 2
Skrevet

herrefred. for en patetisk jente.

du får bare si enda engang. jeg foretrekker å være venner. enten det eller null kontakt.

Anonymous poster hash: ffee9...520
Skrevet

En kompis av meg hadde samme problem. Hun fortsatte å sende nakenbilder, helt til han gikk face to face og konfronterte henne med at dette var ubehagelig oppførsel, og han ville at hun skulle slutte.

Da sluttet hun :)

Gjest pilldorf
Skrevet

Veldig spesielt ja.

Hva er vitsen med å ha kontakt med en venn, som engang ikke hører på hva som blir sagt ?

Skrevet

Har opplevd det samme med en kammerat, og han var i slutten av 30-åra... Riktignok ikkje dag etter dag, men etter eit par veker/måneder etter eg avviste han begynte han å hinte om meir enn vennskap. Dette skjedde gang på gang.

Det gjekk greit å vere venner lenge, men kunne aldri heilt slappe av for kva eg gjorde eller sa - alltid litt redd for at han skulle legge for mykje i det. Til slutt så skar det seg heilt, no kan vi knapt vere i samme rom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...