Gå til innhold

"Har tenkt masse på deg i det siste"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skrev "flørten" min helt plutselig til meg på sms. I hvilken retning kan det tyde på at han vil? (Jeg skjønner jo at han vil noe, men betyr en slik uttalelse at jeg betyr mer for ham enn ei han bare vil ha sex med?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er godt mulig at han tenker på deg som noe mer, ja.

Men du må nesten spørre ham om hva han mener.

Skrevet

Han vi gifte seg med deg, få barn og kjøpe hus.

• Liker 3
Skrevet

Ville du ha skrevet noe slikt til noen du kun ville "bruke"?

Skrevet

Menn sier hva som helst, det trenger ikke bety noe og det kan bety noe. Går ikke an å analysere.....

Anonymous poster hash: 3418c...f8f
  • Liker 9
Skrevet

Det kommer egentlig litt an på når han sendte meldingen synes jeg. Sendte han den sent på kvelden, kan det jo hende han har tenkt mye på hva han vil gjøre med deg, men sendte han den på et mer "kristelig" tidspunkt, blir en slik uttalelse mer kjærlig og romantisk.

Anonymous poster hash: 093e8...b68

• Liker 1
Skrevet

Det kan bety så mangt..Kanskje også at han bare har tenkt ekstra mye på deg?Eller at han faktisk liker deg og hinter om det?Hvis du tør kan du jo kanskje spørre han neste gang dere ses hva han mente med den meldingen?For da får du jo svaret rett i fra han...

Anonymous poster hash: f97ce...6d1
Skrevet

Det kommer egentlig litt an på når han sendte meldingen synes jeg. Sendte han den sent på kvelden, kan det jo hende han har tenkt mye på hva han vil gjøre med deg, men sendte han den på et mer "kristelig" tidspunkt, blir en slik uttalelse mer kjærlig og romantisk.

Han sendte den på morgenen..

Det kan bety så mangt..Kanskje også at han bare har tenkt ekstra mye på deg?Eller at han faktisk liker deg og hinter om det?Hvis du tør kan du jo kanskje spørre han neste gang dere ses hva han mente med den meldingen?For da får du jo svaret rett i fra han...

I en senere melding skrev han rett ut at han skulle ønske jeg var der han var (han var på et jobbarrangement..), noe som kanskje forsterker at han liker meg, eller?

Det er uansett veldig koselig at han tenker på meg (og forteller meg det), men allikevel skulle jeg ønske jeg visste hvor han vil med det. Får psyke meg opp og spørre ved første og beste anledning. :)

Skrevet

Det høres ut som en veldig god ide`.Håper du tør det,og at du får det svaret du ønsker deg.Kjærligheten skal ikke være lett :P

• Liker 1
Skrevet

"Jeg tenker masse på deg" var en SMS melding jeg fikk fra dama mens hun besøkte familien sin på en annen kant av landet. Når hun kom tilbake så fikk jeg vite at hun hadde tenkt hun ikke kunne leve sammen med meg.

Er nok best å spørre hva som egentlig ligger i slike tvetydige meldinger.

Skrevet

Huff da. :(

Den var veldig tvetydig, men etter som han skrev i neste melding at han skulle ønske jeg var sammen med ham, kan den jo umulig være negativt ladet?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er jo en veldig hyggelig melding.

Må man analysere den i fillebiter for å finne en bakenforliggende, skjult mening om fremtiden, fortiden og nåtiden i alle meldinger man får?

• Liker 1
Gjest pilldorf
Skrevet

Det er jo en veldig hyggelig melding.

Må man analysere den i fillebiter for å finne en bakenforliggende, skjult mening om fremtiden, fortiden og nåtiden i alle meldinger man får?

Det er akkurat slik det virker som hvert fall.

Skrevet

Enig i dette. Det kunne vært seksuelt rettet, eller det kunne vært mer 'seriøst'.

Skrevet

Hvis han sendte melding på morgenen om at han tenkte på deg, for så å skrive til deg på kvelden og fortelle at han skulle ønske du var hos ham, synes jeg det høres ut som det er mer enn seksuelle følelser i sving. Da har han jo "bevist" at han stadig har deg i tankene og at det ikke bare var noe han slang ut av seg da han var kåt.

Skrevet

Ville du ha skrevet noe slikt til noen du kun ville "bruke"?

Jeg ville aldri brukt noen. MEN jeg kjenner flere som kan skrive hva som helst for å få ei på kroken(kuken)!

Anonymous poster hash: 3faa7...b84

Skrevet

Hvis han sendte melding på morgenen om at han tenkte på deg, for så å skrive til deg på kvelden og fortelle at han skulle ønske du var hos ham, synes jeg det høres ut som det er mer enn seksuelle følelser i sving. Da har han jo "bevist" at han stadig har deg i tankene og at det ikke bare var noe han slang ut av seg da han var kåt.

Han kan være kåt mange ganger pr dag

Skrevet

Han kan være kåt mange ganger pr dag

Døgnet rundt for den del.

Er vel individuelt om hvorvidt man pleier å tømme seg i ny og ne eller ikke.

Men slikt kan en jo ikke vite heller akkurat ut i fra disse meldingene.

Anonymous poster hash: c7125...b2a

Skrevet

Døgnet rundt for den del.

Er vel individuelt om hvorvidt man pleier å tømme seg i ny og ne eller ikke.

Men slikt kan en jo ikke vite heller akkurat ut i fra disse meldingene.

Anonymous poster hash: c7125...b2a

Nei, du har rett.

Vi må nok be Ts om å spørre han om dette, og gi oss tilbakemelding, før vi kan analysere nærmere om hva denne mannen tenker på ;)

Det er nok uansett umulig å si hva mannen tenker.

Skrevet

Nei, du har rett.

Vi må nok be Ts om å spørre han om dette, og gi oss tilbakemelding, før vi kan analysere nærmere om hva denne mannen tenker på ;)

Det er nok uansett umulig å si hva mannen tenker.

Haha, spørsmålet er notert.

Er det veldig merkelig av meg å lure på om hvor seriøst han mener det?

Den siste meldingen (der han skrev at han ville være der han var), sendte han da han var ferdig på jobb, og det da var så sent (vi snakker vel i grunn "natt") at han håpet han ikke vekket meg. Dessuten ga han utrykk for at han var sliten.

Det skal også sies at han ikke er sjenert for å sende meg en melding der det TYDELIG kommer frem at han er kåt. Han har til og med fortalt at han har runket med meg i tankene. (Ja, mange synes det er spesielt, men jeg tar det i grunn som et kompliment.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...