Vasilisa Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Og i dag skjedde det jeg har fryktet lenge. Jeg ble slått opp med i dag, etter nesten to år sammen. Vi har tre katter sammen, hvorav to er mine. Jeg kommer virkelig til å savne den lille bolla vi nettopp hadde anskaffet oss, men.. Håper katter glemmer fort og ikke savner meg og de andre kattenefor mye.. :/ Hvordan takler dere singeltilværelsen? Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med meg selv nå.. Det er så vondt
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Huff, klem til deg. Det er kun noen måneder siden jeg ble dumpet selv og det er grusomt. Ta deg tid til å sørge samt finn på aktiviteter med venner. Hold ut, det blir bedre selv om det kanskje ikke føles slik nå. Anonymous poster hash: 6bead...780 1
Vasilisa Skrevet 5. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2013 Huff, klem til deg. Det er kun noen måneder siden jeg ble dumpet selv og det er grusomt. Ta deg tid til å sørge samt finn på aktiviteter med venner. Hold ut, det blir bedre selv om det kanskje ikke føles slik nå. Anonymous poster hash: 6bead...780 Problemet er at jeg ikke har noen vennee her lenger. De har alle flyttet så jeg har bare han og familien min her.. Veldig vanskelig
Gjest Guilty Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Huff, sånt er alltid trist Måtte flytte fra katten min(vår) når det ble slutt med eksen min ifjor. Husk at det er lurt å gi deg selv tid og rom til å være lei deg, sint eller hva du måtte være. Å få ut ting! Også blir ting bedre etterhvert, hvor lang tid varierer jo fra person til person. Er det noe du ikke har fått sjansen til før så anbefaler jeg deg å prøve å få gjort det, og selv så ble jeg veldig avhengig av eksen min så jeg brukte god tid på å bli mer selvstendig blant annet. Jeg brukte mer tid på å trene, være med venner og familie, gikk ut på byen mer, fikk meg noen nye hobbyer og gikk mer intenst inn på de jeg allerede hadde. Nå er jeg ikke singel lenger da, men det gikk overraskende bra når jeg var det. Trivdes faktisk med det Nå har jeg funnet meg til rette i et nytt og fantastisk forhold og har brukt det forholdet og tiden min som singel jeg hadde som erfaring og alt er bedre enn noen gang 1
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Og i dag skjedde det jeg har fryktet lenge. Jeg ble slått opp med i dag, etter nesten to år sammen. Vi har tre katter sammen, hvorav to er mine. Jeg kommer virkelig til å savne den lille bolla vi nettopp hadde anskaffet oss, men.. Håper katter glemmer fort og ikke savner meg og de andre kattenefor mye.. :/ Hvordan takler dere singeltilværelsen? Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med meg selv nå.. Det er så vondt Jeg begynte og date med en gang.
Sommee Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Jeg begynte og date med en gang. Hehe..., kult:)
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 var det kattane som slo opp eller ein mann som slo opp?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Hehe..., kult:) Ja, bedre å hive seg ut i det med en gang.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Hvor er det man finner menn hen da? Ja, bedre å hive seg ut i det med en gang. Anonymous poster hash: 43556...272
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Hvor er det man finner menn hen da? Anonymous poster hash: 43556...272 Vel, jeg fant en venn av en venn. Vi var på noen dater, men det var ingen kjemi mellom oss, så vi kuttet ut som venner.
Gjest meandI Skrevet 10. september 2013 #11 Skrevet 10. september 2013 (endret) Huff. Been there, done that. Du må bare gi deg selv litt tid. Tillate deg selv å sørge, finne en måte å takle det på. Å skrive ned tanker og følelser kan være et godt tips. Og husk å ikke steng deg selv inne. Vær sosial, gjør ting du liker - og rett og slett være god mot deg selv. Endret 10. september 2013 av meandI 1
Inwe Skrevet 11. september 2013 #12 Skrevet 11. september 2013 Gi deg selv tid som alle andre sier. Ellers er det en tilvenning å plutselig være alene, du blir vandt til det. Jeg trives veldig godt som singel nå, selvom det var rart i starten. Og jeg dater ikke akkurat nå, det har jeg rett og slett ikke tid til. Når det kommer til kattene tror jeg de klarer seg fint. Jeg og eksen hadde to sammen, nå har vi en hver. Ser ikke noe på han jeg har at det er et savn der, er værre med meg som til en hver til lurer på hvordan det går med jentepusen son antagelig har det helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå