AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Jeg har ikke mulighet til å overta leiligheten da det står i kontrakten at man skal overta. Men har ikke skrivd under på kontrakten enda, er det en mulighet for at man kan gi fullmakt til en annen for å overta leiligheten? Eller må jeg som kjøper være der? Anonymous poster hash: 59569...189
*Mocca* Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Overtagelsetidspunkt avtales jo stort sett slik at både kjøper og selger kan være tilstede. Det skal ikke bare settes av megler/kjøper, Du skal jo se over leiligheten og sjekke at alt er iorden før du overtar. Har solgt 2 ganger selv, og jeg ville heller vært fleksibel på tidspunkt for overtagelse enn at det kom en stedfortreder for kjøper. Nå vet jeg ikke om det er noe som er mulig engang.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 okei! Da håper jeg det kan endres Har jo ikke blitt enig om det klokkeslettet som er satt der jeg. Anonymous poster hash: 59569...189
-Jiinxs- Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Det er noe du avtaler mellom deg og selger. Burde ikke være så vanskelig å avtale.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Søren og. Jeg leste overskriften og håpet på gratis leilighet. Anonymous poster hash: ab928...0c4 2
Noteknekk Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Andre kan også overta med fullmakt fra deg, så lenge det er informert om dette til eiendomsmegler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå