AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 ..er det sånn at alle som tar kontakt med meg på møteplassen, sukker etc er de jeg ikke finner interessant? Og de jeg tar kontakt med (tydeligvis) ikke finner meg interessant?... Anonymous poster hash: 8df2d...274
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Fordi folk overvurderer seg selv og jakter i en høyere liga enn man selv spiller i. Du er i en høyere liga enn de som kontakter deg. De du tar kontakt med er igjen i en høyere liga enn deg selv. Anonymous poster hash: 0c2c0...115
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Hm, vel det er jo meget oppløftende. Og hvordan la vær og overvurderes seg selv? Evt. finne ut hvilken liga man selv spiller i? -TS Anonymous poster hash: 8df2d...274
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Hm, vel det er jo meget oppløftende. Og hvordan la vær og overvurderes seg selv? Evt. finne ut hvilken liga man selv spiller i? -TS Anonymous poster hash: 8df2d...274 Les profilene til mannfolka i stedet for å se på bildene. Anonymous poster hash: d49b7...c25 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Les profilene til mannfolka i stedet for å se på bildene. Anonymous poster hash: d49b7...c25 Det gjør jeg. Men bildene spiller jo en rolle de og. Anonymous poster hash: 8df2d...274
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Hvordan finne din egen liga? Du får prøve å lempe litt på kravene og se om du får napp da. Anonymous poster hash: 0c2c0...115
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Eventuelt kan du fortsette å spille kamper i en høyere liga, men det vil bli mye stang ut før du endelig vinner en match da. Anonymous poster hash: 0c2c0...115
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 etter hmm... 6 dager? på sukker, uten å bli ferdig med profilen min engang (mangler bl.a. profilbilde), er ikke betalende medlem men har noen andre bilder i albumet. Så har jeg blitt kontaktet av noen uinteressante ja, helt klart. Men faktisk også en som virker interessant å bli bedre kjent med. Jeg er riktignok veldig bevisst på hva som kan være aktuelt, og jeg vet godt hvilken liga jeg spiller i, og vil ikke ha noen hverken over eller under. Anonymous poster hash: 6f659...d62 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Hvordan finne din egen liga? Du får prøve å lempe litt på kravene og se om du får napp da. Anonymous poster hash: 0c2c0...115 "lempe litt på kravene"? føler meg jo ikke for kravstor når jeg vil ha en JEG finner attraktiv. Eller? Anonymous poster hash: 8df2d...274 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 Fikk god kjemi med en fyr via sukker og han hadde så stygge bilder. Etter en måned med chatt på sukker gikk jeg med på å treffe han. Han ligna ikke på bildene i det hele tatt. Dette var 2år siden og vi gifter oss til neste år. Gi de stygge bildene en sjanse! Anonymous poster hash: 46310...ff5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 TS, jeg syns du skal drite i de liga-greiene folk på KG snakker om og bare følg hjertet og preferansene dine. Ingen mann er for bra for deg, men mangel på interesse bør du ta seriøst. Å være i et forhold med en mann du ikke liker høres forferdelig ut, det skjønner jeg godt. De fleste andre har "krav" til hvordan en partner skal være, og da kan du også det. Bare belag deg på at det kan ta tid å finne den rette for deg. Anonymous poster hash: 55c4e...885 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #13 Skrevet 6. september 2013 Faktisk, så har det hendt et par ganger, at jeg har møtt noen jeg ikke egentlig var spesielt interessert i (verken utseendemessig eller personlighetsmessig), men da de har søkt mye kontakt har jeg blitt mer kjent med de og funnet ut at de ikke var så verst allikevel. Og da har de faktisk blitt mer attraktiv utseendemessig og. Men det er jo en litt risk å ta dersom det er JEG som starter initiativ med noen jeg i utgangspunktet ikke finner spesielt attraktiv. Dersom jeg finner ut at de faktisk ikke var noe allikevel, og dermed ikke ønsker mer kontakt. Og på den annen side, møtte jeg en fra sukker, som helt ok ut på bildene, men vi hadde en god kjemi i samtalene og avtalte å møtes. Han var IKKE som forventet for å si det sånn (på mange måter). Så det hender jo faktisk at de som ser pene ut og høres fantastisk ut, er langt i fra akkurat det. Men samtidig tør jeg ikke helt ta sjansen på at de jeg i utgangspunktet ikke finner attraktive i det hele tatt, faktisk ER det heller. Konklusjonen blir egentlig at jeg ikke tror nettdating er noe for meg. Jeg får ha det til gode og finne noen i det virkelige liv, som jeg får et mye bedre helhetsinntrykk av med en gang. Men det var også lettere sagt enn gjort det da... (ble et tankeinnlegg mer enn noe "fornuftig" merker jeg, men kanskje det ga litt mening for noen).. -TS Anonymous poster hash: 8df2d...274
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå