AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Hun ville vi skulle reise hjem til henne. For å sove sammen og holde rundt hverandre. Vi var da ved sjøen og grillet. Kvelden gikk mot slutten. (Vi hadde da vært på privaten en gang, og jeg reiste da hjem etter et langt godnattkyss. Før det pub og annet sosialt noen få ganger.) Så jeg svarte jeg var litt usikker. Fortalte jeg var litt reservert og forsiktig. Ba om å få ta et glass rødvin til og tenke på saken. Da ble hun rasende og skjelte meg ut. Så skreik hun ut om det var så galt å ha lyst på en attraktiv mann. Jeg drakk opp og sa jeg ville reise hjem til meg selv alene. Hun hylte da nedpå resten av en cognacflaske og var ganske dritings da jeg slapp henne av i en taxi ut på natten. Jeg regner med at de fleste kvinner ville få tente varsellamper hvis en mann oppførte seg slik. Har jeg som mann grunn til å reagere på samme måten? Anonymous poster hash: f0f1d...9ac 5
Gjest Blubberella Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Ja hun høres i overkant gal ut. Tror ikke du gikk glipp av årets dame, for å si det sånn. 10
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Jeg regner med at de fleste kvinner ville få tente varsellamper hvis en mann oppførte seg slik. Har jeg som mann grunn til å reagere på samme måten?Anonymous poster hash: f0f1d...9ac [/acr Ja, så klart Klem til deg. Håper at du slipper å oppleve tilsvarende igjen.
Trollmortil3 Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Klart du kan reagere på en sånn oppførsel. Jeg kan bare tenke meg hvordan det hadde vært å være i et forhold med henne. Styr unna!
Magic Mike Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 haha, bli kvitt henne nå eller gift deg med henne, for å så opplev det der vær gang dere diskuterer. Unner deg en bedre dame enn det der!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Håper det i realiteten ikke var like ille som du oppfattet/fremstiller det Anonymous poster hash: 4d7f9...d29
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Det var ikke hennes feil at du var bortpå. Forstår hun godt. Om du drakk rødvinen ville jeg tatt konjakken. (mye rare mannfolk)Anonymous poster hash: 2cc3e...b61
Leifr Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Høres ut som du unslapp i grevens tid! Don't stick it in the crazy. 1
Gjest Bud Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Rødvin, tenking, følelser... På tide å spre din sæd på andre siden av skigarden..?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 Håper det i realiteten ikke var like ille som du oppfattet/fremstiller det Anonymous poster hash: 4d7f9...d29 Kanskje ikke. Burde kanskje svare på hennes sms og nattlige telefoner. Tenk hvis hun bare var premenstruell eller hadde dårlige minner fra barndommen. Alle vennene fikk is, men ikke hun Anonymous poster hash: f0f1d...9ac
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 Innimellom lurer jeg litt på hva som foregår i mine medsøstres hode... Minner meg om da samboeren min fortalte om en dame han møtte et års tid før han møtte meg. Første daten ville hun at han skulle betale for en sydenferie for henne og moren, han skulle ikke en gang være med:P Pussig nok gikk han:P Anonymous poster hash: 746c4...411 1
Sophie-Ann Skrevet 6. september 2013 #13 Skrevet 6. september 2013 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann, mod
Gjest Vampen Skrevet 6. september 2013 #14 Skrevet 6. september 2013 Jeg hang meg ikke noe spesielt opp i den setningen, men hva med den gjorde at du måtte gå til angrep? Og var er det som er så fælt med å antyde at noen kan være homo? Det er da ikke en sykdom, akkurat, eller noe man skal skamme seg over. Det er mange som er homo og det er faktisk akseptert, men kanskje ikke der du bor? Anonymous poster hash: da87e...f79 Nei, det er ikke noe galt å være homo. Så hvorfor skal man da dra lavpanna homovitser? Hvorfor i all verden skal man antyde at noen er homo på grunn av noe slikt? Når homo brukes på en sånn måte, så antyder det jo faktisk at det er noe unormalt her, som man burde skamme seg over. For en hetrofil mannemann kan vel umulig drikke rødvin, ha følelser eller takke nei til å knulle en sprø dame? Med mindre han da er en sånn homo. For sånt er det bare homoer som gjør. Stereotyper og fordommer. Argh. Hvorfor skal det være så mye skitkasting på KG? Jeg tolket ikke "spre sæden på andre siden av skigarden" på noe annet vis enn at TS kanskje burde finne seg en annen dame. Og når man blir skjelt ut fordi man kanskje ikke er helt sikker på den man dater ennå, så bør det helt klart lyse noen varsellamper. Om man opplever så mye ukontrollert sinne for en såpass liten ting så kan man jo forestille seg hvordan det blir ved større konflikter. De fleste er faktisk interessert i å date noen som er noenlunde stabile. Anonymous poster hash: 81a73...31e Så var dette med å lese hva som står da! Finne seg en annen dame? Det Bud trekker frem er ikke anfallet til damen, men drikking av rødvin og å tenke og føle. Og så følger tipset om å bytte "side". Det handler ikke om damen, men om TS og legning. Det er en litt mer subtil måte å si "Øy, din vindrikkende femikladd, erru homo?". 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #15 Skrevet 6. september 2013 Nei, det er ikke noe galt å være homo. Så hvorfor skal man da dra lavpanna homovitser? Hvorfor i all verden skal man antyde at noen er homo på grunn av noe slikt? Når homo brukes på en sånn måte, så antyder det jo faktisk at det er noe unormalt her, som man burde skamme seg over. For en hetrofil mannemann kan vel umulig drikke rødvin, ha følelser eller takke nei til å knulle en sprø dame? Med mindre han da er en sånn homo. For sånt er det bare homoer som gjør. Stereotyper og fordommer. Så var dette med å lese hva som står da! Finne seg en annen dame? Det Bud trekker frem er ikke anfallet til damen, men drikking av rødvin og å tenke og føle. Og så følger tipset om å bytte "side". Det handler ikke om damen, men om TS og legning. Det er en litt mer subtil måte å si "Øy, din vindrikkende femikladd, erru homo?". Du, ærlig talt. Er du sikker på at du bør være medlem i et forum som dette? Snakk om å overreagere og lese bibelen som fanden sjøl. Anonymous poster hash: da87e...f79
Gjest Vampen Skrevet 6. september 2013 #16 Skrevet 6. september 2013 Du, ærlig talt. Er du sikker på at du bør være medlem i et forum som dette? Snakk om å overreagere og lese bibelen som fanden sjøl. Anonymous poster hash: da87e...f79 Jeg overreager? Jeg kommenterte idiotien, og det kommer jeg til å fortsette med.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #17 Skrevet 6. september 2013 Her tok det av gitt!! Jeg syntes den kommentaren var ganske morsom, jeg! Men til TS: Hun er helt gal. Hold deg unna henne! Når hun oppfører seg sånn nå, kan du bare drømme om hvordan hun blir når dere har vært sammen en stund og er over forelskelsesfasen. Grøss :omg: Men til neste gang, TS: "Vil du være med meg hjem og se frimerkesamlingen min" betyr som regel sex
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #18 Skrevet 6. september 2013 Her tok det av gitt!! Jeg syntes den kommentaren var ganske morsom, jeg! Nei, fy skamme seg! Den var homofiendtlig! Anonymous poster hash: da87e...f79
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #19 Skrevet 6. september 2013 Nei, fy skamme seg! Den var homofiendtlig! Anonymous poster hash: da87e...f79 Jeg er hetro med homofile venner og opplever stadig hetrofientlig humor. Men det er kanskje ikke like ille
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #20 Skrevet 6. september 2013 TS her. Slutt nå å krangle om uvesentligheter. Metaforen til Bud var helt grei. Jeg drikker gjerne øl og akevitt og rævkjører hele skigarden. Bare mosen er våt nok. Anonymous poster hash: f0f1d...9ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå