Gå til innhold

Bailine

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg har prøvd det og ja det fungerer, men det koster mye penger og det er avhengig av at du går der ofte.

Jeg gikk der i en periode på tre måneder ca - gikk ned sju kilo og inn mange centimeter over hele kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Har prøvd det men det funka ikke hos meg og vennina mi.. Vi Gikk to ganger i uken i to og en halv mnd uten særlig resultater så vi slutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hildab

Det funker hvis man slanker seg samtidig. Akkurat som om man trener. Bailine er bare en erstatning for trening. Og spiser du som før, hjelper det lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow
Det funker hvis man slanker seg samtidig. Akkurat som om man trener. Bailine er bare en erstatning for trening. Og spiser du som før' date=' hjelper det lite.[/quote']

Ikke for alle tydligvis.. Vi fulgte diett som de anbefalte og trena ekstra utenom, men ingen fikk noe særlig igjenn for det. Eneste positive jeg merka var at det løfta rompa mi ltt så den ble finere, men resten av kroppen var den samme. Vi var begge normal i vekt og ville stramme opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med meg som for TinaK. Merka ingenting forskjell etter 2 ganger i uka i 2 1/2 mnd i tillegg til at jeg fulgte dietten og prøvde å være mer aktiv ellers. Eneste som skjedde var at jeg var flere tusen kroner fattigere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...