Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #1 Del Skrevet 25. april 2004 www.bailine.com Noen som har prøvd det? Funker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. april 2004 #2 Del Skrevet 26. april 2004 Ja jeg har prøvd det og ja det fungerer, men det koster mye penger og det er avhengig av at du går der ofte. Jeg gikk der i en periode på tre måneder ca - gikk ned sju kilo og inn mange centimeter over hele kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 26. april 2004 #3 Del Skrevet 26. april 2004 :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 26. april 2004 #4 Del Skrevet 26. april 2004 Ble litt tull da jeg skulle editere gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 26. april 2004 #5 Del Skrevet 26. april 2004 Har prøvd det men det funka ikke hos meg og vennina mi.. Vi Gikk to ganger i uken i to og en halv mnd uten særlig resultater så vi slutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hildab Skrevet 26. april 2004 #6 Del Skrevet 26. april 2004 Det funker hvis man slanker seg samtidig. Akkurat som om man trener. Bailine er bare en erstatning for trening. Og spiser du som før, hjelper det lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 26. april 2004 #7 Del Skrevet 26. april 2004 Det funker hvis man slanker seg samtidig. Akkurat som om man trener. Bailine er bare en erstatning for trening. Og spiser du som før' date=' hjelper det lite.[/quote'] Ikke for alle tydligvis.. Vi fulgte diett som de anbefalte og trena ekstra utenom, men ingen fikk noe særlig igjenn for det. Eneste positive jeg merka var at det løfta rompa mi ltt så den ble finere, men resten av kroppen var den samme. Vi var begge normal i vekt og ville stramme opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 26. april 2004 #8 Del Skrevet 26. april 2004 Samme med meg som for TinaK. Merka ingenting forskjell etter 2 ganger i uka i 2 1/2 mnd i tillegg til at jeg fulgte dietten og prøvde å være mer aktiv ellers. Eneste som skjedde var at jeg var flere tusen kroner fattigere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hildab Skrevet 26. april 2004 #9 Del Skrevet 26. april 2004 Ja, dyrt er det i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. april 2004 #10 Del Skrevet 27. april 2004 En annen sak er at du får mer effekt jo dårligere trent du er i utgangspunktet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå