AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Har litt problemer med å forstå BH størrelser. Jeg bruker 80/85 DD, men så leste jeg et sted at en bh str kan være det samme som en annen. Noen som skjønner hva jeg mener? Lurer jo såklart på hva min størrelse kan være da Anonymous poster hash: 5d4a5...599
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Anonymous poster hash: 12e5b...4be
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 70B har samme cup-størrelse som 75A. Altså vil en BH i størrelse 80DD ha mindre cup enn 85DD.Anonymous poster hash: 72e8b...777
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Anonymous poster hash: 12e5b...4be Takk, men var ikke utendlanske størrelser jeg lurte på Anonymous poster hash: 5d4a5...599
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 70B har samme cup-størrelse som 75A. Altså vil en BH i størrelse 80DD ha mindre cup enn 85DD.Anonymous poster hash: 72e8b...777 Hm okei! Men hva med 80 E da? Blir det nogelunde det samme? eller 75 E? Jeg tror jeg er helt på villspor jeg nå. Syns det er så vanskelig å finne BHer i DD, men kanskje jeg brått har andre tall og bokstaver å velge i Anonymous poster hash: 5d4a5...599
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Takk, men var ikke utendlanske størrelser jeg lurte på Anonymous poster hash: 5d4a5...599 Trøtt jeg Men det var kanskje dette du tenkte på? Det er viktig at du velger riktig størrelse for at din bh skal sitte behagelig, ha fin form og gi bra støtte. Hvis bhen er som en bue i ryggen, er omkretsen for stor. Velg da en omkretsstørrelse mindre og gå opp en størrelse i cup. Pilene i tabellen nedenfor viser hvilke bh-størrelser som har samme cup-størrelse. Omkretsen under bysten varierer, men cupene er like store på for eksempel A75 og B70. http://www.kappahl.no/category/estore/artiklar/dame/guides/bhguide/storrelsesguide/ Anonymous poster hash: 12e5b...4be Anonymous poster hash: 12e5b...4be Anonymous poster hash: 12e5b...4be
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Ja det var nok mer riktig! Nå har jeg DD da, men det blir vel fortsatt E? Hehe, tror jeg bare skal ta turen ned i butikken og prøve hele alfabetet. Neida, men tusen takk Anonymous poster hash: 5d4a5...599
Minya Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Ja det var nok mer riktig! Nå har jeg DD da, men det blir vel fortsatt E? Hehe, tror jeg bare skal ta turen ned i butikken og prøve hele alfabetet. Neida, men tusen takk Anonymous poster hash: 5d4a5...599 DD er en halvstørrelse som ikke alle bh-produsenter bruker. Lindex har feks noen bh-merker som fører DD, mens Triumph ikke fører den størrelsen. En DD er så og si det samme som en E, men det kommer også an på hvilken omkrets bh'en har. Sannsynligvis vil en E være mer behagelig for brystene dine enn en DD, om du bruker riktig omkrets.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Okei, godt å høre! Da har jeg jo brått et litt større utvalg alikevel da jo! Anonymous poster hash: 5d4a5...599
Erica❤ Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Hvis du er i tvil kan du måle deg på Change. De er veldig flinke der+ at de selger fint undertøy av god kvalitet i alle stølser:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå