Gå til innhold

Hvordan holde han interessert

Anbefalte innlegg

Gjest Minniiee
Skrevet

Litt usikker på hvordan jeg skal begynne med det her, men i midten av juni møtte jeg en fyr på byen og vi hadde god kjemi. Kvelden sluttet med at jeg reiste og gav han et hadekyss og telefonnummeret mitt. Han kontaktet meg med en gang og inviterte meg på nach, noe jeg takket nei til. Vi sendte meldinger i et par uker, før det ble stille (han var på ferie med familien sin). Når han kom tilbake fra ferie, la han meg til på facebook og tok igjen kontakt med meg der. Vi sankket mye på facebook, men vi fikk ikke møttes i sommer, da begge jobbet veldig mye (spesielt jeg), slik at det ikke passet seg. Han bor to timer fra meg. Vi har hatt sporadisk kontakt hele sommerferien fra juli til ut slutten av august. Da begynte begge igjen på studier.

Jeg følte i starten at han var mer interessert enn meg, men nå føler jeg mer eller mindre at det er omvendt. I tillegg har han veldig mye av det jeg ser etter i en mann. Han er 25, jeg er 22. Jeg vet også at han har vært veldig opptatt siden han flyttet, det samme har jeg, men jeg er redd for at han skal glemme meg.

Han studerer på vestlandet, og jeg på østlandet (vi er begge på siste året i bacheloren). Hvordan skal jeg holde han interessert, og hva skal jeg gjøre for at han vil møte meg når han er hjemme fra studiestedet?

Jeg er så redd for at han skal møte noen han synes er mer spennende enn meg, men jeg vil ikke være desperat (passer på å ikke ta for mye kontakt selv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alle som er interessert i et forhold med en som ikke bor på samme sted.

Skrevet

Det vet jeg, og jeg konfronterte han med avstanden ganske tidlig, like vel fortsatte han å ta kontakt med meg.

Skrevet

Det er godt mulig at han ikke tenkte over avstanden i starten (i tilfelle det bare ble en fling uansett) eller at han ikke er realistisk.

Men avstandsforhold er midlertidige uansett, så med mindre dere faktisk kommer til å bo samme sted i fremtiden tror jeg ikke det er verdt å investere i.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Kan hende han innser realiteten i at dere ikke får møtt hverandre pga avstand og mye jobbing. Dermed dabber følelsene av. De får jo ikke næring i form av møter, kyss, kos og intimitet, glede, latter og samspill.

Skrevet

Jeg er full klar over avstanden, men mest sansynlig er dette midlertidig. Når vi er ferdige med dette siste året på bacheloren kommer vi mer eller mindre til å bo i nærheten av hverandre. Derfor lurer jeg på hvordan jeg kan klare å holde han interessert. Har vært veldig realistisk når det kommer til avstand tidligere, men denne gangen virker det som om jeg ikke helt klarer å få det til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...