AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Helt fra hunden kom inn i mitt liv, har det føltes som en stor berikelse i hverdagen. Jeg kan ligge å holde rundt han i timer, vi kan ligge å slumre kinn mot kinn, han kan våkne og nusse meg på nesa, og det er fantastisk å våkne av en varm hundekropp inntil seg, og to nydelige store øyne som ligger å kikker på en. Vi er som erteris, og jeg kan sitte å se på at han ligger krøllet sammen til en ball og sover i flere timer. Han er alltid med meg der det skjer, og hans trivsel prioriteres svært høyt. Jeg forteller han at jeg elsker han mange ganger om dagen. Han ser på meg og gir meg en nuss til svar. Jeg snakker med vennlig og rolig stemme til han hele dagen, forteller hvor nydelig han er, hvor glad jeg er i han, og hvor fornøyd jeg er med at akkurat han ble min hund. Jeg masserer han når han sover, til han sukker fornøyd. Jeg synes hunden min er helt fantastisk, og jeg får ikke nok av min firbeinte venn! Nå ligger han på saueskinnet ved siden av meg, klart det ble hans, selv om det saueskinnet egentlig skulle være dyrefri sone... Flere skruller? Anonymous poster hash: 2eeea...a76 5
Omnivore Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Det høres ut som om du har verdens beste superkompis i hvert fall! Og du er ikke den eneste skrulla her!
Sugerøret Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 neeei, høres himmelsk ut.Snakk om å ha funnet en som elsker deg fullstendig
LittDiva Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Join the club her er det katten, kunne nesten spist henne opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå