Gå til innhold

Hvor i landet???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei alle sammen!

Har et spørsmål; Hvor i landet kommer du fra? Har en følelse at de fleste brukerene er fra sør og øst landet.

Jeg selv er fra en liten bygd som heter Svelgen på Vestlandet, men har flyttet til Florø i senere tid.

Noen som har hørt om den eller kanskje vert her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Har hørt om Florø ja.

Kommer selv fra Bergen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en flittig gjest her på forumet og kommer fra Frogner i Oslo.

:-)

Gjest gjest1
Skrevet

Eg kjem frå ein liten plass midt mellom Bergen og Haugesund (sånn ca..) Vestlandet, altså..

Skrevet

Jeg kommer fra Narvik, men bor nå i Oslo.

Skrevet

Nordland. Bor i Oslo.

Skrevet
Eg kjem frå ein liten plass midt mellom Bergen og Haugesund (sånn ca..) Vestlandet, altså..

Det ser eg på nicket ditt :)

Har mine røter midt mellom Bergen og Haugesund eg òg. (Sjølv om eg tok meg ein tur til by'n for å bli født. Bergen, altså.)

Skrevet

Kommer fra en øykommune på mørekysten, men har bodd 32 år i Oslo.

Gjest Gjest 1475
Skrevet

Er fra Toten, Oppland - Norge!

Gjest gjest1
Skrevet

Det ser eg på nicket ditt :)

Åja, det var sant... Hehe..

Har mine røter midt mellom Bergen og Haugesund eg òg. (Sjølv om eg tok meg ein tur til by'n for å bli født. Bergen, altså.)  

Så artig då! Er du frå sånn ca her eg er i frå du då, kanskje? Vart frykteleg nysgjerrig eg no!! (sende meg ein pm?)

Gjest Anonymous
Skrevet

Født i Bergen

Oppvokst i Bergen

Bor i Bergen :kul:

Skrevet

Det var visst mitt innlegg, men ser nå at jeg hadde glemt å logge meg inn.

Går litt fort i svingnene når telefonen ringer og barn våkner opp igjen.

Vel vel, poenget mitt med dette innlegget var at det er jo litt morsomt når vi ser vi kommer fra samme plasser, og de som ikke vil svare på spørsmålet gjør jo ikke det heller.

Kos dere og ha en god natt :blomst:

Gjest GreenSky
Skrevet

Kanskje vi har møtt hverandre RL? :wink:

Jeg har bodd mange steder, føler ikke at jeg "kommer" fra noe spesielt sted... Men jeg har bodd noen år i en av nabokummunene dine... Tror jeg. :)

Gjest Embla s
Skrevet

Er opprinnelig fra et landlig sted knappe 2 mil fra Oslo. (kombinerer det beste fra to verdener :) ) har bodd andre steder, men har flyttet tilbake (i likhet med veldig mange av de jeg vokste opp med) :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Føler det litt som deg greenSky, men jeg er oppvokst øverst oppi Gudbrandsdalen.

Skrevet

Er født på Fagernes (Oppland), men flyttet til klepp (ikke langt fra Sandnes) når jeg var 7 år og nå bor jeg på Sandnes! :) Flytter litt rundt forbi jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...