AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Jeg har vært kronisk singel så lenge jeg kan huske. Har aldri hatt noen kjæreste i det hele tatt, og nå er jeg 32. Jeg rotet meg borti noen menn da jeg var rundt 20, og etter det fant jeg ut at jeg ville vente på den rette - og jeg venter fortsatt! Det føles ut som om alle møtte den rette i ung alder, eller at alle alltid finner en ny når det blir slutt med den gamle ... så er det noen sånne som meg der ute? Anonymous poster hash: 6dacb...2b5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Jeg er som deg og jeg har vel mer eller mindre gitt opp å finne noen. Er bare 30, men jeg får det ikke til og har innsett at det er jeg som er problemet. Dessverre. Gleder meg til å jeg får en leilighet jeg kan ha katter i. Anonymous poster hash: e1fae...7a1 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Jeg er som deg og jeg har vel mer eller mindre gitt opp å finne noen. Er bare 30, men jeg får det ikke til og har innsett at det er jeg som er problemet. Dessverre. Gleder meg til å jeg får en leilighet jeg kan ha katter i. Anonymous poster hash: e1fae...7a1 Hehe, ja, jeg har også tenkt på at jeg skal kjøpe meg en bolig og heller kjøpe meg en hund og katt for selskapens skyld. Liker dyr også, da! Anonymous poster hash: 6dacb...2b5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Det hjelper ikke at min verdi på sjekkemarkedet stadig synker. Jeg kommer aldri til å få en mann jeg liker uansett, bedre å innse det og fokusere på andre ting. Anonymous poster hash: e1fae...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Det hjelper ikke at min verdi på sjekkemarkedet stadig synker. Jeg kommer aldri til å få en mann jeg liker uansett, bedre å innse det og fokusere på andre ting. Anonymous poster hash: e1fae...7a1 Du hørtes noe pessimistisk ut? Anonymous poster hash: 6dacb...2b5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Jeg er kronisk singel. Det suger, men sånn er det. Jeg har jo tydeligvis draget, men klarer ikke å holde på dem. Anonymous poster hash: 098c6...a99
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Det hjelper ikke at min verdi på sjekkemarkedet stadig synker. Jeg kommer aldri til å få en mann jeg liker uansett, bedre å innse det og fokusere på andre ting. Anonymous poster hash: e1fae...7a1 Sånn tenker jeg og. Er strax 32 år, er en del som er/har vært interessert i meg men det hjelper ikke en dritt når jeg ikke er interessert i de. Det skjærer i hjertet hver gang jeg hører om bekjente som skal giftes/få barn/bli samboer for det kommer aldri til å skje med meg Er så utrolig sårt! Nesten så jeg håper jeg får kreft eller noe så jeg slipper å lide mer Livet er urettferdig. Anonymous poster hash: f926c...025
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Du hørtes noe pessimistisk ut? Anonymous poster hash: 6dacb...2b5 Jeg velger å kalle det realisme. Anonymous poster hash: e1fae...7a1 1
Gjest pilldorf Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Hehe. Alt til sin tid, pleier jeg å si i blant. Jeg har vært singel i noen år nå og det har gjort meg svært godt. Jeg fant meg selv og fant også ut at jeg kan trives godt i eget selskap og. Jeg tror ikke det er / var mangel på interesse hos damene heller, men når kjemien ikke er / var der, så orket jeg heller ikke å bli sammen med noen bare for å være sammen med noen. Men et par stykker ble prøvd og med et par stykker gikk det fullstendig galt med. Men slikt lærer man av. Så går man videre og finner den som en virkelig passer godt med.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Er med i klubben. Jeg går som regel fem år mellom hver date og det blir sjelden noe mer enn en klem. Jeg har aldri fått noen jeg har jaktet. Har konkludert med at jeg bare ikke aner hvordan jg skal få meg kjæreste. Virker som det er et kurs alle andre tok da de var 14 som jeg gikk glipp av. Er jo ikke sånn at det faller noen naturlig å ha draget! Flørte, ja, men å få resultater? Anonymous poster hash: 5f047...84b 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #11 Skrevet 5. september 2013 Jeg blir faktisk glad når jeg hører at jeg ikke er alene om dette. Føler meg unormal. Kanskje vi burde ha flyttet sammen i et voksent bokollektiv slik at vi slipper å være alene? Anonymous poster hash: 6bbb6...80a 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #12 Skrevet 5. september 2013 Er med i klubben. Jeg går som regel fem år mellom hver date og det blir sjelden noe mer enn en klem. Jeg har aldri fått noen jeg har jaktet. Har konkludert med at jeg bare ikke aner hvordan jg skal få meg kjæreste. Virker som det er et kurs alle andre tok da de var 14 som jeg gikk glipp av. Er jo ikke sånn at det faller noen naturlig å ha draget! Flørte, ja, men å få resultater?Anonymous poster hash: 5f047...84b Practice makes perfect. Men det er viktig å observere hva som funker bra og hva som ikke gjør. Ellers lærer man ikke. Anonymous poster hash: 4de87...5b5
Gjest tsejG Skrevet 5. september 2013 #13 Skrevet 5. september 2013 Jeg får en vag følelse av at det kanskje ikke er mangel på tilbud og interesse fra menn som er problemet her, men heller at de ikke oppfyller ymse krav og kvaliteter. Godt mulig jeg tar feil, men normale omgjengelige jenter med glimt i øyet skal da ikke ha problemer med å finne noen. Enten vanker dere i feil miljø, sitter for dere selv og glor på TV uke som helg, eller så får dere kanskje senke kravene en smule. Det finnes noen for alle...
Gjest BettyBoop Skrevet 5. september 2013 #14 Skrevet 5. september 2013 Hehe, ja, jeg har også tenkt på at jeg skal kjøpe meg en bolig og heller kjøpe meg en hund og katt for selskapens skyld. Liker dyr også, da! Anonymous poster hash: 6dacb...2b5 Heldig dere er som har råd til å kjøpe alene. Jeg har hatt en del korte forhold, og det går alltid til helsike. Men nekter å gi opp. Når andre, mindre sympatiske mennesker klarer å få mann og unger, så skal pinadø jeg også ha det. Men jeg nekter å bare ta det jeg får 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #15 Skrevet 5. september 2013 Jeg får en vag følelse av at det kanskje ikke er mangel på tilbud og interesse fra menn som er problemet her, men heller at de ikke oppfyller ymse krav og kvaliteter. Godt mulig jeg tar feil, men normale omgjengelige jenter med glimt i øyet skal da ikke ha problemer med å finne noen. Enten vanker dere i feil miljø, sitter for dere selv og glor på TV uke som helg, eller så får dere kanskje senke kravene en smule. Det finnes noen for alle... Hva når man konstant blir dumpa og lever i en evigvarende kjærlighetssorg da? Jeg er både snill, ganske pen og veldig morsom skal jeg si deg. Skjønner ikke hvorfor jeg alltid blir dumpa. Jeg er jo dritkul. Synd ingen setter pris på det. Men så er jo menn som små unger, når de er lei av leken må de ha en ny. Men som voksne gjelder det kvinner. Desverre er kvinner blitt forbruksvarer Ååå er så giftesyk!!!!!! Anonymous poster hash: f926c...025 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #16 Skrevet 5. september 2013 Anonymous poster hash: fce3f...f7c 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #17 Skrevet 5. september 2013 Jeg er i førti årene og enda singel. Har fått meg husdyr i stedet . Alle som jeg har dumpa eller blitt dumpa av har gifta seg med den de traff etter meg Dårlig erfaring med samboerskap så har bestemt meg for heller og bo alene og kanskje finne en type som bor hos seg sjøl. Har ikke gitt opp og finne en kjekke mann Anonymous poster hash: 26bf2...0de
Gjest BettyBoop Skrevet 5. september 2013 #18 Skrevet 5. september 2013 Anonymous poster hash: fce3f...f7c Hehehe huff. Den var fæl
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #19 Skrevet 5. september 2013 Jeg er i førti årene og enda singel. Har fått meg husdyr i stedet . Alle som jeg har dumpa eller blitt dumpa av har gifta seg med den de traff etter meg Dårlig erfaring med samboerskap så har bestemt meg for heller og bo alene og kanskje finne en type som bor hos seg sjøl. Har ikke gitt opp og finne en kjekke mann Anonymous poster hash: 26bf2...0de Å, det minner meg om den filmen med Jessica Alba! Med han fyren som mister alle jentene han dater til noen andre.. Føler meg også sånn. Anonymous poster hash: f926c...025
Gjest BettyBoop Skrevet 5. september 2013 #20 Skrevet 5. september 2013 Jeg er i førti årene og enda singel. Har fått meg husdyr i stedet . Alle som jeg har dumpa eller blitt dumpa av har gifta seg med den de traff etter meg Dårlig erfaring med samboerskap så har bestemt meg for heller og bo alene og kanskje finne en type som bor hos seg sjøl. Har ikke gitt opp og finne en kjekke mann Anonymous poster hash: 26bf2...0de Åå jeg og vil ha dyr, men har ikke råd til å kjøpe leilighet nå og så har jeg ikke lov å ha dyr her jeg bor. sukk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå