Gå til innhold

GANT herreklokker, hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en klokke til min kjære, og tenker prisklasse 1000-1500 kroner. Jeg har sett utrolig mange flotte herreklokker i merket GANT, og det ser relativt bra og "eksklusivt" ut. Er dette gode, populære klokker? De så ganske moteriktige ut, og var utrolig flotte og classy til en helt ok pris.

En ting til; Dette er en veldig personlig gave, blir det dumt å gravere den? Tenkte å få gravert "til deg fra meg" på innsiden av klokken.

Skrevet

Klassiske og fine ur for sin prisklasse. En av mine dameur er Gant; favoritturet mitt :)

Anonymous poster hash: b2ce6...dce
  • Liker 1
Skrevet

Flere?? :)

Noen som vet om sikre nettsider som selger GANT klokker?

Og er det teit å gravere den?

Skrevet

Flere?? :)

Noen som vet om sikre nettsider som selger GANT klokker?

Og er det teit å gravere den?

Du får kanskje flere svar om du takker de som har gitt deg et svar. Folkeskikk går aldri av moten. ;)

• Liker 2
Skrevet

Du får kanskje flere svar om du takker de som har gitt deg et svar. Folkeskikk går aldri av moten. ;)

Omg :fnise:

Skrevet

Hva med denne?

http://www.christopherward.co.uk/men/view-all-mens-watches/c5-q-swt-mk2.html

Har den samme klokken selv i mekanisk utgave, men jeg tror Quartz-versjonen ikke er noe dårligere. :)

Jeg tror nok jeg kommer til å gå for en klokke med stålreim eller hva det kalles. Jeg tror det er mer hans stil og det passer litt mer til alt. Den så så bisniss mann ut den du linket til :fnise:

Gjest Audrey Horne
Skrevet (endret)

Endret av Audrey Horne
Skrevet

Ja, vet du hva. Det syntes jeg var direkte latterlig og jeg flirte faktisk da jeg så det. Hva vet vel den AB'en om jeg hadde tenkt å takke alle svarene i ett innlegg når jeg følte jeg hadde fått svar nok?

Kvinneguiden i ett fuckings LOL nøtteskall :danse::blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...