Gå til innhold

Enda en tråd om gutten er interesseeeert....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det går en kjekk gutt i klassen jeg ikke kjenner så godt... Her om dagen, sp jeg han tilfeldigvis på bussen, og jeg gikk av samme stopp som han. Tok da initiativet til å slå følge noen meter. Vi så deretter hadet, og da merket jeg blikket liksom holdt litt lenger enn normalt tror jeg? Hva skal dette bety? I dag på skolen, sa jeg hei og og refererte til gårsdagens superkorte tur.. han sa det var koselig. Så han det for å være hyggelig bare?

Og i dag i gymmen gikk han plutselig forbi meg og kom tydelig bort i meg med armen..egg ingen unnskyld heller? Hva betyr det?

Anonymous poster hash: 92b5c...3d3

Videoannonse
Annonse
Gjest pilldorf
Skrevet

Må alt bety så mye da?
Det er ikke alt som bør tolkes i stykker heller vet du.

Han hørtes forøvrig ikke så veldig interessert ut nei.

Skrevet

Det trenger ikke å bety noe. Må ikke overanalysere alt.

Anonymous poster hash: 7fc54...4ca
Skrevet

Hei. Det går en kjekk gutt i klassen jeg ikke kjenner så godt... Her om dagen, sp jeg han tilfeldigvis på bussen, og jeg gikk av samme stopp som han. Tok da initiativet til å slå følge noen meter. Vi så deretter hadet, og da merket jeg blikket liksom holdt litt lenger enn normalt tror jeg? Hva skal dette bety? I dag på skolen, sa jeg hei og og refererte til gårsdagens superkorte tur.. han sa det var koselig. Så han det for å være hyggelig bare?

Og i dag i gymmen gikk han plutselig forbi meg og kom tydelig bort i meg med armen..egg ingen unnskyld heller? Hva betyr det?

Anonymous poster hash: 92b5c...3d3

Det kan være at han ønsker å bli bedre kjent med deg.

Prøv å spør han om dere skal finne på noe sammen :)

Lykke til!

Skrevet (endret)

.

Endret av Avokado
Skrevet

Blikket vårt møtes flere ganger ila skoledagen..

Fordi du ser mye på ham, kanskje?

Anonymous poster hash: 39fda...27f

Skrevet (endret)

.

Endret av Avokado

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...