Gå til innhold

Enda en tråd om gutten er interesseeeert....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det går en kjekk gutt i klassen jeg ikke kjenner så godt... Her om dagen, sp jeg han tilfeldigvis på bussen, og jeg gikk av samme stopp som han. Tok da initiativet til å slå følge noen meter. Vi så deretter hadet, og da merket jeg blikket liksom holdt litt lenger enn normalt tror jeg? Hva skal dette bety? I dag på skolen, sa jeg hei og og refererte til gårsdagens superkorte tur.. han sa det var koselig. Så han det for å være hyggelig bare?

Og i dag i gymmen gikk han plutselig forbi meg og kom tydelig bort i meg med armen..egg ingen unnskyld heller? Hva betyr det?

Anonymous poster hash: 92b5c...3d3

Videoannonse
Annonse
Gjest Wanderlust
Skrevet

Det er litt vanskelig å vite om gutten er interessert i deg basert på det du forteller her. Det kan være noe og det kan være ingenting.

Du får ta initiativ til å bli bedre kjent! Da finner du nok ut av det etterhvert.

Skrevet

Den følelsen er helt fantastisk! Når du liker en gutt og han viser hint til småtegn hele veien og kan tolkes på mange måter. Man går gjennom hendelsene 100 ganger i hodet og prøver å analysere, men blir liksom aldri noe klokere.

Ut i fra det du skriver her høres han jo mer positiv til saken en negativ! Ville bare fortsatte og snakke og flørte med han. Du merker om han etterhvert tar avstand eller vil ha mer kontakt. Uansett utfall, nyt det og lykke til:) hilsen en i samme situasjon;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...