MockingJay Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Noen som vet hvor man kan finne det? Føler jeg har lett overalt..
Isabella82 Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Alt fra blomsterbutikker til kremmerhuset har slike i dag
MockingJay Skrevet 5. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2013 Kanskje jeg må prøve blomsterbutikker ja:) Må nevnes at det skal være på kjøkkenet og da frister det lite med en krokodille fra kremmerhuset.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 På Ark bokhandel har de kanskje? Har sett både krittavle i flere fasonger, og sånn annen memotavle med whiteboardpenn der tidligere i høst. Anonymous poster hash: 02294...0ab
MockingJay Skrevet 6. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2013 På Ark bokhandel har de kanskje? Har sett både krittavle i flere fasonger, og sånn annen memotavle med whiteboardpenn der tidligere i høst.Anonymous poster hash: 02294...0ab Takk, må sjekke!
Niennas Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Vi kjøpte et bilde med en flott ramme fra finn.no, og malte med tavlemaling. Totalkosnad ble 300kr ca
Ciara Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Det har vært ganske trendy en stund å male en liten vegg med tavlemaling. Da kan ungene slå seg løs og mor og far notere ned stikkord til handlerunden. Jeg synes det kan være ganske fint.
MockingJay Skrevet 7. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2013 Lurt og male en ramme! Ser ut som om det blir løsningen her også Vi har ikke noen ledig vegg, men er helt enig i at det hadde vært kjempe stilig!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 https://www.google.no/search?q=tavle+interi%C3%B8r&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&gws_rd=cr&ei=M8IrUsnoBc3V4ASSrIDgAg Anonymous poster hash: de013...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå