AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Hun har spurt meg hvor ofte vi har sex og så spør hun om stillinger osv. Hun forteller også om hvor ofte hun og kjæresten har sex og forteller "morsomme" historier som har skjedd under sexen med dem. Skal sies at hun var jomfru frem til en uke siden (de ble sammen på dagen..) så kan være at det har noe med saken å gjøre, men jeg føler uansett ikke at jeg har så utrolig lyst å fortelle om sexlivet til meg og kjæresten, for det er jo privat. Ikke har jeg lyst til å høre om hennes sexliv heller, men jeg er redd for at hun kommer til å ta helt av om jeg sier til henne at jeg ikke vil høre noe om det (hun er alvorlig deprimert og derfor tar hun ting verst mulig) Jeg tror det hun driver med at hun vil sammenligne sexlivet hennes med mitt, og jeg synes ikke det er greit. Noen som har noen råd? Anonymous poster hash: ce1a2...6f3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Sex er naturlig. Snakker ofte med venninner om det jeg. Anonymous poster hash: 14f0c...dd7 2
Gjest pilldorf Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Trenger ikke å snakke så veldig detaljert til venner nei. Det er også noe som heter privatliv. Og et sexliv er blant de fleste er privat. 1
Havbris Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Du sier at sexliv er privat. Mye kan deles i vennineprater men sexliv er untatt dette. Jeg kunne aldri i verden ha utgitt mannen min. Her gjelder lojaliteten. 7
Gjest Arbeider Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Er vel begrenset hvor mange historier hun kan fortelle etter en uke med sex. 5
¤Amygdala¤ Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Det er vel ikke verre enn å si klart i fra at du hverken ønsker å fortelle om ditt sexliv, eller høre detaljer om hennes. Det er nok nytt og spennende, en ny verden for henne, men hun må respektere dine grenser. Si i fra! 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Sex er naturlig. Snakker ofte med venninner om det jeg. Anonymous poster hash: 14f0c...dd7 Selv om det er naturlig, så er det faktisk ikke alle som har lyst å legge ut om det. Anonymous poster hash: ce1a2...6f3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Du sier at sexliv er privat. Mye kan deles i vennineprater men sexliv er untatt dette. Jeg kunne aldri i verden ha utgitt mannen min. Her gjelder lojaliteten. Ja, jeg er enig.. En annen venninne spurte meg om hvor stor penis kjæresten min har, og jeg lurer på om det faktisk finnes folk som legger ut slikt om kjæresten deres -TS Anonymous poster hash: ce1a2...6f3 2
Havbris Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Sex er naturlig. Snakker ofte med venninner om det jeg. Anonymous poster hash: 14f0c...dd7 Men da skal man ha tunga rett i munnen. Kan godt snakke om min seksualitet, men ikke om mannen min og meg. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Ja, jeg er enig.. En annen venninne spurte meg om hvor stor penis kjæresten min har, og jeg lurer på om det faktisk finnes folk som legger ut slikt om kjæresten deres -TS Anonymous poster hash: ce1a2...6f3 Hehe. Det finnes vel pinligere ting man kan fortelle om enn akkurat lengden vel ? Anonymous poster hash: 70ab2...fa0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #11 Skrevet 5. september 2013 Hehe. Det finnes vel pinligere ting man kan fortelle om enn akkurat lengden vel ? Anonymous poster hash: 70ab2...fa0 Det handler ikke om pinlighet. Det handler om folk som legger ut om kjæresten sin på en sånn måte. Anonymous poster hash: ce1a2...6f3 2
tom1986 Skrevet 5. september 2013 #12 Skrevet 5. september 2013 Folk utleverer jo barn, kjærester, ektefelle, foreldre etc som bare det i dag. Null skam.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #13 Skrevet 5. september 2013 Det handler ikke om pinlighet. Det handler om folk som legger ut om kjæresten sin på en sånn måte. Anonymous poster hash: ce1a2...6f3 Joda, men likevel. Tenk hvis man skulle utlevere da, om hvor mye greier en kunne ha fortalt. Anonymous poster hash: 70ab2...fa0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #14 Skrevet 5. september 2013 Jeg ville sagt at dette er mellom meg og kjæresten. Og om hun spurte hvorfor ville jeg sagt at jeg ikke likte å utlever meg og kjæresten. Si også at du ikke liker å prate åpent om dette, da dette er noe mellom deg og kjæresten. Anonymous poster hash: ec4c3...4b1
Lunaire Skrevet 5. september 2013 #15 Skrevet 5. september 2013 Jeg kan si til venninner at vi har god sex, men går ikke noe særlig inn på detaljer, og jeg spør heller ikke mine venninner i forhold om dette. Men gå i detalj angående gamle one nightere, det har jeg ingen problemer med.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #16 Skrevet 5. september 2013 Samboeren min liker at jeg forteller at den er svær Anonymous poster hash: 017fe...49c
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #17 Skrevet 5. september 2013 Jeg ville sagt at dette er mellom meg og kjæresten. Og om hun spurte hvorfor ville jeg sagt at jeg ikke likte å utlever meg og kjæresten. Si også at du ikke liker å prate åpent om dette, da dette er noe mellom deg og kjæresten. Anonymous poster hash: ec4c3...4b1 Det var en grei måte å si det på. Takk Anonymous poster hash: ce1a2...6f3
Gjest RompeRusk Skrevet 5. september 2013 #18 Skrevet 5. september 2013 Begynn å legge ut mm den heftige analsexen dere har, bondage og uvanlige gjenstander som dere stapper inn i alle kroppsåpninger, så blir det nok fort slutt på gravingen
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. september 2013 #19 Skrevet 5. september 2013 Bare si at du ikke vil utlevere kjæresten din for mye, men om det er råd hun er ute etter, så kan hun spørre? Nei, du vil vel ikke det heller. Eller du kan begynne å snakke om noe annet og late som ingenting
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. september 2013 #20 Skrevet 5. september 2013 Begynn å legge ut mm den heftige analsexen dere har, bondage og uvanlige gjenstander som dere stapper inn i alle kroppsåpninger, så blir det nok fort slutt på gravingen Nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå