AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Får bare plass til et relativt lite skap fra ikea, med tre dører.. Skulle helst ha hatt en garderobe med hjørneløsning, da hadde vi fått plass til mer, men det koster så mye penger, og det er uaktuelt akkurat nå.. Er det noen smarte ideer til å oppbevaring for eksempel over sengen? Anonymous poster hash: c4b0a...327
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Du kan sette opp kjøkkenveggskap med hyller over sengen, men er jo ikke sånn kjempepent. Mn greioppbevaringAnonymous poster hash: 0fa48...a30 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Har plass andre steder? En kommode i gangen eller på badet? Klærne må ikke være på soverommet Har sånne store hvite kommoder fra ikea, og de har plass til utrolig mye. Anonymous poster hash: 9c70c...356
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Har plass andre steder? En kommode i gangen eller på badet? Klærne må ikke være på soverommet Har sånne store hvite kommoder fra ikea, og de har plass til utrolig mye. Anonymous poster hash: 9c70c...356 Har dessverre ikke det :-/ Anonymous poster hash: c4b0a...327
Kjempeliten Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Jeg har en seng med masse skuffer under der jeg har klær siden jeg ellers bare har et knøttlite garderobeskap Er sikkert litt vanskelig å få tak i slike senger da? Denne ble kjøpt brukt så vet ikke helt hvor den er fra. Ellers er senger med plass under ganske smart. Man kan ha lave bokser med hjul under til å oppbevare ting Så fins det sikkert små skap man kan henge på veggen over senga.
charactouy Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Kjøp noen lave kommoder og bygg forhøyet seng oppå dem :-) 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Plass til skuffer eller oppbevaring under senga? Under benkene på badet? Om du har plass er det også en ide å sette vaskemaskina oppå en oppbevaring boks med skuff under(har skittentøyet der:P) Diskre oppbevaringsskuffer under eller over bokhyller? Hva med sånne tøy-kuffer med hyller som henger fra taket? Mener jeg har sett det også. Anonymous poster hash: 625fa...021
Rotemor Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Ikeahackers.com Masse fine løsninger Fine tips for hvordan legge sengen over Malm kommoder feks. Billig også
Rosalie Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Kjøkkenveggskap er smart, ja. Og om dere har noe plass under senga, så kan rullekasser plasseres der. Også under sofa. Der kan man f.eks. ha sengeklær, håndklær og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå