Suss81 Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 (endret) Er det noen her som vet om noen store, bra selskapslokaler til leie i Porsgrunn, Skien, Siljan eller Bamble i Telemark? Gjerne noen som ikke er tilknyttet ett eget catering byrå. Vi trenger plass til over 100 gjester, men alt jeg har funnet i området her er så smått så vi får ikke plass til alle. Endret 5. september 2013 av Suss81
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Det går an å høre med Druidenes hus, men jeg aner ikke hvordan lokalene er. Ellers så er det flust av klubbhus rundt omkring, men da må du ordne mye mer selv. Ellers tror jeg det finnes en omgjort låve i Langesund som kan brukes som lokale, Eller er det Straand hotel, eller Villa Bergland i Kragerø. Jeg fant ikke stort mer da jeg lette etter lokaler, så vi endte opp på et klubbhus. Det ble veldig bra det også Anonymous poster hash: a0471...e33
Suss81 Skrevet 5. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2013 Det går an å høre med Druidenes hus, men jeg aner ikke hvordan lokalene er. Ellers så er det flust av klubbhus rundt omkring, men da må du ordne mye mer selv. Ellers tror jeg det finnes en omgjort låve i Langesund som kan brukes som lokale, Eller er det Straand hotel, eller Villa Bergland i Kragerø. Jeg fant ikke stort mer da jeg lette etter lokaler, så vi endte opp på et klubbhus. Det ble veldig bra det også Anonymous poster hash: a0471...e33 Takketakk! :D Vi vil helst ordne det meste selv siden vi skal ha så mange gjester. Vi vurderer faktisk litt å ta ett klubbhus, men de jeg vet om er så falleferdige, og dumme google vil ikke samarbeide med meg i dag.
allice Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Vindfjelltun? Odd fellow i Skien/ Porsgrunn?
Suss81 Skrevet 5. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2013 Odd-fellow har skjenkebevilging så da må vi kjøpe drikken av dem, men de har flotte lokaler der Med over 100 gjester kan det bli en veldig dyr affære med fri bar da....Vi leter etter ett lokale som vi kan leie og sørge for mat og drikke selv, som ikke ser ut som ett nedslitt klubbhus.....Synes det egentlig er vanskelig å planlegge bryllup. Aldri gjort det før og er helt i startfasen. Vi skal ha det i Oktober neste år og kunne tenkt oss å ha endel skog rundt oss for å få med høstfarger å slikt å med en koselig og varm atmosfære. Vindfjelltun er en flott plass, men så var det det med skjenkebevilgingen igjen da...
karkl Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Lille-ulefoss i Ulefoss da? Eller blir det for langt unna? Synes det er en veldig fin plass
Suss81 Skrevet 5. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2013 Oi! Der var det flott! Men egentlig litt for langt unna.....Tror nesten jeg må sende en forespørsel dit forde
Suss81 Skrevet 6. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2013 Lille Ulefoss skulle ha 130.000 i leie så må vi kjøpe middag til alle igjennom kokkene deres OG ta med egen alcohol. Var ikke det helt lugubert dyrt?
Gjest Anubiel Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Hæ? 130 000 inkluderte IKKE maten? Det er jo helt sinnsykt.
Purple Basil Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 Lille Ulefoss skulle ha 130.000 i leie så må vi kjøpe middag til alle igjennom kokkene deres OG ta med egen alcohol. Var ikke det helt lugubert dyrt? 130.000 i tillegg til mat? 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #11 Skrevet 9. september 2013 villfjelltunet? Mule varde? Jarseng? Odden gård? Skjærgården hotell? Ville fløyen? Brekkeparken? mmm det blir kansje litt lite,men..... Anonymous poster hash: 476d1...e82 2
Mayamutt Skrevet 16. september 2013 #12 Skrevet 16. september 2013 Hei Hvis du vurderer klubbhus. Hva med det nye til Eidanger il? Vet ikke om det er ferdig ennå jeg men de har bygd på det lenge nå. Eller så er det jo ikke så værst på tollnes sitt klubbhus heller.
Suss81 Skrevet 19. november 2013 Forfatter #13 Skrevet 19. november 2013 Da har vi bestemt oss for å lete etter noe så simpelt som ett grendehus og kjøre skikkelig hæla i taket bryllup. Vi likte Furuheim Grendehus lokalet med peisestue og det som var, men lokasjonen på bygningen var helt forferdelig! Skal det først være ett slikt lokale så må det ligge litt mere naturpent synes vi.....Noen som vet om noe tilsvarende lokale i utkanten av Skien-Porsgrunn eller heistad, bamble, brevik eller langesund? Vi har delt inn gjestene litt slik at vi blir ca.70 til middag og resten som kaffegjester så det burde ikke være så vanskelig å finne lokaler, men nå har vi raida sentralt Porsgrunn og Skien uten å finne noe som er bra OG ikke har skjenkebevilging. Vi vil holde klostnadene nede og vil ordne med egen alcohol og catering.
Aphrodite Skrevet 26. november 2013 #15 Skrevet 26. november 2013 Kongerød grendehus eller tollnes? Vessia sitt som du kan leie via Pors fotball er og ganske fint
Suss81 Skrevet 26. november 2013 Forfatter #16 Skrevet 26. november 2013 Takk, takk skal sjekke det ut
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #17 Skrevet 26. november 2013 Vi hadde på Tollnes, ble faktisk utrolig koselig og fint når det var ferdig pynta. Glad jeg er ferdig med det, husker jeg leita og leita, tittet på lokale etter lokale og ble aldri fornøyd. Men Tollnes ble jeg faktisk fornøyd med, og syntes det ble bra. Anonymous poster hash: e4c57...566
Suss81 Skrevet 28. november 2013 Forfatter #18 Skrevet 28. november 2013 Vi hadde på Tollnes, ble faktisk utrolig koselig og fint når det var ferdig pynta. Glad jeg er ferdig med det, husker jeg leita og leita, tittet på lokale etter lokale og ble aldri fornøyd. Men Tollnes ble jeg faktisk fornøyd med, og syntes det ble bra. Anonymous poster hash: e4c57...566 Hm......har hørt flere nevne Tollnes. Er det sånn furu med gammeldamegardiner det å eller? Har sett på såååååååå mange nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå