AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Moren min maser hele tia om at jeg må være mer sosial, og henge med vennene mine på fritida ogsånt fordi det var det HUN gjorde når hun var tenåring og det var det HUN likte. Jeg blir sliten etter en lang skoledag, og vil mye heller snakke med venner på skype enn å gå ut og "henge". Jeg skjønner ikke hvorfor hun skal mase sånn om dette? Hun sier at hun bekymrer seg for meg, men jeg har sagt utallige ganger at jeg har det bra, og at jeg ikke trenger flere venner, slik som HUN hadde. Og det er sant. Jeg er vell med venner 3-4 ganger i uka, er ikke det nok? Anonymous poster hash: c1b24...1d1
rumperister Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Må ikke sove bort sumarnatta Vær sosial når du føler for det, men bli med på ting. Tror hun mener det for din egen del, for PUFF så er du 40 med unger selv. Viktig å ta vare på de unge årene :D 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 jaha Anonymous poster hash: c1b24...1d1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Å være med venner 3-4 ganger i uka er da rikelig? Anonymous poster hash: acf6b...8d8 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Å være med venner 3-4 ganger i uka er da rikelig? Anonymous poster hash: acf6b...8d8 Ja, det er jo akkurat det jeg mener også! Bare synd mamma ikke ser det. Anonymous poster hash: c1b24...1d1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Jeg er ikke engang med venner 3-4 ganger i uken.... Mange av mine venner bor riktignok andre steder så det blir endel chat og skype. Uansett, folks behov for sosial kontakt er forskjellig. Kan hende moren din er annerledes. Anonymous poster hash: 317d6...b1c
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Forsøk å informer om at det faktum at hun presser deg til å være sosial ikke vil gjøre ting bedre. Du gjør ting sånn som du vil fordi det er sånn du liker det. Økt press fra henne vil bare forverre situasjonen. Hun vil jo bare at du skal ha det bra, men hun kan ikke forsøke å fortelle deg hvordan du skal leve. Det er ditt liv, dine valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå