Gå til innhold

Svake billigtester men sterke andre tester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 7 uker på vei, men har hatt noen tester liggende som jeg har brukt til å teste (ja jeg vet man ikke skal teste når man har fått positiv).

Når jeg har brukt billigtester så syns jeg teststreken er veldig svak for å være nesten 7 uker på vei. Testet også med CB (vanlig) og den fra Apotek 1, og der er teststrekene sterke.

Men, grunnen til at jeg er nervøs er at jeg på tidligere billigtester har fått sterke streker. Kan ikke sammenligne med tidligere tester fra apoteket, for jeg tok ingen slike...

Er dette et tegn på at jeg mister? Har ingen blødninger eller noe..

Anonymous poster hash: a2248...565

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Generelt har jeg hørt at billigtestene ofte har svakere streker enn f.eks. ClearBlue. På et annet forum leste jeg en tråd som sammenlignet styrken på teststrekene i forskjellige tester på samme urin. Det var kjempeforskjell! Mens HCG-nivået var altså det samme på hver test.

Så ikke tenk på det! Jeg ville forresten sluttet å teste nå ... du gjør bare deg selv nervøs ;)

Skrevet

Håper du har rett:) mye rart man skal gruble på i disse første usikre ukene! Så slitsomt å bekymre seg sånn...

Skrevet

Håper du har rett:) mye rart man skal gruble på i disse første usikre ukene! Så slitsomt å bekymre seg sånn...

Jeg har grublet på det samme som deg, og fortsatte derfor å ta billigtester ganske langt utover i svangerskapet. De ble aldri ordentlig sterke hos meg. Like sterk som kontrollstreken ble de aldri. Så det er ikke noe å bekymre seg for :)

Anonymous poster hash: 7d2ba...3ce

Skrevet

Ah, nå ble jeg skikkelig glad:)

Har lest litt siste dagene og ser det er andre som har lignende erfaringer. Krysser fingrene for en frisk spire i magen på UL mot slutten av uken:)

Skrevet

en gang til, hva var nettsiden for billige tester?

Skrevet

Ville bare oppdatere denne: var på UL i går 8+0 uker på vei og så et herlig bankende hjerte <3 testene fra billigtester er fremdeles svake . Konklusjon: dette betyr tydeligvis ikke "mindre gravid" *lykke*

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...