Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går tenkte jeg med meg selv at aldri verden om den fikser den harde huden på hælene... og i dag lå hælene igjen i sokken da jeg tok av meg når jeg kom hjem...

Du verden...

*fnis*

Anonymous poster hash: d8ed7...c83
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette det samme som baby foot?

Anonymous poster hash: 8924a...76b
  • Liker 1
Skrevet

Ja funker omtrent likt men et annet merke.

Skrevet

Den funker altså?
Samboeren min har noen voldsomme træler på beina, så har vurdert å prøve en sånn...men så er det jo dette med reklame da, sjelden så bra som det sies :P
Men kanskje verdt å prøve likevel da :)

Anonymous poster hash: 79951...b0b
Skrevet

Aha, brukte faktisk babyfoot for en ukes tid siden og merker flassing, ja. Men har ikke blitt så ekstremt som jeg har lest om på nettet ennå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var veldig skeptisk til hvor effektivt det kunne være, men jeg kasta det sokkeparet nå for hælene var altså gnidd av nedi dem ;)

Hvis det fins tilsvarende som man kan pensle på de tørreste områdene så ville jeg heller brukt det tror jeg, for føttene mine trengte det mest på enkelte områder ikke på hele foten ;)

Skrevet

Oi, såpass. Her startet det ikke før et par dager etter behandlingen.

Skrevet

Baby Foot funker gull, så vil vel tro at dette også funker. Endelig ble jeg kvitt alt for hard hud under føttene. Og sokkene her også var et ganske ekkelt syn etterpå :P

Kanskje jeg skal teste dette merket neste gang.

Anonymous poster hash: 8d680...a08
Skrevet

Mine ble verre da jeg prøvde babyfoot! Nå flasser de masse.. Føler meg dum som prøvde når de ikke gjorde det før. Ååh :(

Anonymous poster hash: dfa1b...448

Skrevet

Flassingen går jo over når den nye huden kommer frem, hvis du vil det skal gå fortere så sett føttene i litt varmt vann en stund, ta på sokker mens føttene er fuktige, gå deg en tur så løsner den døde huden fortere.

Så kan du gni litt forsiktig for å få vekk det løse.

• Liker 2
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Plukker opp denne tråden :)

Flere som har prøvd footner? Når begynte dere å flasse? Jeg prøvde det på fredagskvelden og har ikke sett antydning til flassing enda.. Føler jeg har enorme forventninger til denne flassinga :P

Anonymous poster hash: 5d367...188

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har prøvd footner? Når begynte dere å flasse? Jeg prøvde det på fredagskvelden og har ikke sett antydning til flassing enda.. Føler jeg har enorme forventninger til denne flassinga :P

På meg så har det tatt fra 4-7 dager før flassingen startet. Men da flasser det virkelig mye og beina blir veldig fine og myke etterpå.

Anonymous poster hash: 89363...891

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke prøvd den, men har prøvd mange andre merker.

Det har begynt å flasse alt fra etter to dager til syv dager. Må bare smøre deg med tålmodighet.

Anonymous poster hash: 6dec4...6f3

Gjest Pheel
Skrevet

Kan jeg spørre hva vitsen er? Er det ikke bare å file de i dusjen, eller?

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hva vitsen er? Er det ikke bare å file de i dusjen, eller?

Vitsen er vel å bli kvitt gammel og tykk hud. Selvfølgelig kan man file dem også men greit å prøve noe alternativ til filing.

Selv så har jeg filet meg til blods de gangene jeg har filt meg i fotbad (merker ikke at jeg har filt for mye før det har vært for sent) og jeg gidder ikke ta mye fotbad og file over lengre tid. Så derfor ville jeg prøve footner og se om det ga et kjappere og bedre resultat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...