Gjest anonym Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Vi har vært sammen i snart 1 år. Jeg har spurt han flere ganger om hvorfor han ikke tar meg med ut for å møte kompisene hans. Han snakker mye om di. Om ting di gjør osv men jeg synst det er drit kjedeli å sitte å høre på han siden det er folk jeg ikke har møtt.jeg har et barn fra før av så det er begrensa for meg å dra ut på kvelder. Jeg bruker å ta han ofte med ut atme mine venner. Fester/finne på ting sammen men etter hvert så har jeg ikk tatt han med fordi jeg er dritt lei av at han skal inkluderest i mitt liv hele tiden men jeg får alldri være med hhn. Han jobber mye og. Så når jeg er ferdi på skole så henter jeg kidsen,drar hjem lager middag. Vasker leiligheten,klær slik at det Ser bra ut her. Og når han kommer hjem så er det liksom å slenge seg ned på sofaen og sovne. Vist jeg spørr om jeg kan gå meg en tur så blir han rar. I går når han kom hjem så spurte jeg han om det var greit at jeg dro bort til en kompis(han skulle fikse tlf min) han kompisen min har vært intrisert i meg før men ikke nå lenger,det er kjæresten min fult klar over og han vet hvor jeg står henn. Men så starta vi å krangle litt i går ang små fille ting.jeg ble lei så jeg tok på meg skoa osv så sa jeg at jeg skulle bort t kompisen min slik at han fikk fiksa tlf. Da fikk jeg klsr beskjed om at jeg ikke skulle noen plass for han skulle ut selv. Å vist jeg for å ble guttongen her alene. Da sa jeg at det var dårlig gjort av han siden jeg allere har sakt ifra før på dagen at jeg skulle bort og at det var ok for han. Så hele greia endte med at jeg ble hjemme. Off ble litt mer enn hva jeg trodde sorry for det blei litt mye å lese for dere:)
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Vet de at han er ilag med noen i det hele tatt? 3
Gjest anonym Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Vi er i et forhold på facebook pluss at vi er samboere
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 "Di" ? "Kidsen" ?Anonymous poster hash: caa09...346
Gjest anonym Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Han snakker mye om kompisene sine. Jeg harvet barn fra før av:)
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Han snakker mye om kompisene sine. Jeg harvet barn fra før av:) Du må huske harvetpillene. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Man vet hvorfor man vanligvis putter en S bak et ord på engelsk ? Anonymous poster hash: caa09...346 1
MilleVanille Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Man vet hvorfor man vanligvis putter en S bak et ord på engelsk ? Anonymous poster hash: caa09...346 Fordi det er flertall.
Gjest anonym Skrevet 5. september 2013 #11 Skrevet 5. september 2013 Ops skriver fra tlf. Teksten henger seg opp. Skal begynne å lese igjennom det jeg skriver først.HAHAHAHA XD hilsen ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå