Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med Conludag minipille?
Bivirkninger, kviser, blødninger, humør osv?

Anonymous poster hash: f4d99...b74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg har den fungert bra. Sikkert litt redusert sexlyst, men det kan vel så gjerne stamma frå amminga.

Skrevet

Nærmest konstant småblødning, noe kvalme og nedsatt matlyst, nedsatt sexlyst og generell nedstemt, laber form. Men ikke så ille som på Cerazette! Men ille nok til at jeg holdt ut ca.fem måneder...

Men det er jo individuelt, som alt annet. Jeg tåler ingen hormonpreparater har det vist seg.

Skrevet

(jeg har ikke brukt minipille i kombinasjon med amming, bare så det er nevnt)

Endel småblødninger/ofte mensliknende blødning, noe redusert sexlyst (men virker som det har tatt seg opp etter 3-4 måneders bruk), muligens litt nedstemt, men samtidig jevnere humør enn uten hormoner. Kviser i nedre del av ansiktet, men usikker på hvor mye som skyldes pillene. Hadde det ikke vært for blødningene hadde jeg egentlig vært godt fornøyd.

Anonymous poster hash: c4542...1f7
Skrevet

Konstante småblødninger er min erfaring.

Skrevet

Har brukt den i litt over 1 mnd nå, ammer. Har ikke merket noen spesielle bivirkninger ennå, men regner med at ammingen klusser til sexlyst og matlyst uansett. Har en del hodepine for tiden, men vet ikke om det er pillen, kan jo like gjerne være amming og oppstykket søvn.

Man må huske å ta den til samme tid hver dag - det er en utfordring midt i ammetåka...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...