AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Hva kan jeg gjøre med det? Ser plutselig at noen har opprettet en profil som meg og bruker et gammelt bilde av meg som profilbilde. Før var flere bilder av meg offentlig men det er en stund siden jeg gjorde så man ikke ser det med mindre man er venn med meh, så enten er det noen jeg er venn med på facebook, eller noen som har lagret bildene av meg for flere måneder siden. Har sendt melding til profilen og spurt hva i helvete, men har ikke fått svar..Anonymous poster hash: 75e64...2c7
Sobrius Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Rapporter det inn til FB, så blir den fjernet.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Hva kan jeg gjøre med det? Ser plutselig at noen har opprettet en profil som meg og bruker et gammelt bilde av meg som profilbilde. Før var flere bilder av meg offentlig men det er en stund siden jeg gjorde så man ikke ser det med mindre man er venn med meh, så enten er det noen jeg er venn med på facebook, eller noen som har lagret bildene av meg for flere måneder siden. Har sendt melding til profilen og spurt hva i helvete, men har ikke fått svar..Anonymous poster hash: 75e64...2c7 Dette er faren med facebook, og noe folk burde sette seg litt mer inn i. Når man legger ut bilder på facebook, har man ikke lenger rettigheter til dem. Anonymous poster hash: 05427...e7f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Send en mail til FB. Ikke verre enn det. Anonymous poster hash: d7aa0...175
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 rapporter og få alle vennene dine med på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå