Gjest Anne-Britt Skrevet 25. april 2004 #1 Skrevet 25. april 2004 Hei! Jeg har en datter på 17 år,som jeg har et ganske godt forhold til. Vi prater sammen om ganske mye,men noe holder hun selvfølgelig for seg selv. Hun er ikke noen "festløve" og sopass voksen av seg at hun setter egene innetider,noe som fungerer greit. Men nå lurer jeg på hvordan deres 17 åringer er? Er de mye ute å fester i helgene? Lenge ute på kveldene i uken? Hva slags grenser har dere satt? Anne-Britt
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #2 Skrevet 25. april 2004 Barnslig,veslevoksen,frekk,spydig,bruker mye penger, kommer sent hjem,kommer tidlig hjem, synes foreldrene er fossiler, synes foreldrene er topp,kvisete,kler seg vilt,er dannet,pynter seg,sjokkerer,provoserer,er som et lam,lat,hjelpsom,slem,snill,opptimist,pessimist,glad i foreldrene,hater foreldrene,avskyr søsken,elsker søsken. En herlig tenåring. Lik alle andre barn på denne alder.
Letti Skrevet 26. april 2004 #5 Skrevet 26. april 2004 Min manns syttenåring: Høflig, pent kledd, renslig, stille, drikker alkohol, men i moderate mengder, røyker ikke. Hjelper til med måltidene, tar seg av småbrødrene sine og går lange turer med bikkja. Er med meg og handler når han er hos oss (jeg er høygravid og har en mann som jobber turnus). Men han har sine "mørke" sider han også, men vi hører kun om de gjennom mor og stefar, men det er langt fra store problemer. Han er til syvende og sist en flott gutt, med noe behov for og bli dyttet i gang. Bedagelig type!! Så jeg gruer meg til våre to egne gutter blir sytten år, siden vi har kun positive opplevelse med eldstemann.
Gjest Tenåringsmamma -anonym nå Skrevet 26. april 2004 #6 Skrevet 26. april 2004 Han er høy, kjekk, kjempesprek, idrettsinteressert, snill og omtenksom, pratsom,hyggelig, høflig og i det hele tatt en kjempegutt! Og så er han lat, bedagelig, rotete, glemsk og relativt skolelei. Han har kjæreste, gode kamerater, fester ca 1 gang/mnd, blir passe full, kommer hjem som avtalt, (stort sett, da ), røyker ikke, drikker øl, ikke narkotika (ja, det er jeg faktisk sikker på) Han hjelper til hjemme, tar tunge tak, gjør mye av det tunge vedlikeholdsarbeidet, maler hus, Han erter broren sin, provoserer resten av familien med "jada, snart" . Bruker ikke så mye penger, gjør masse jobb for ukelønna. Joda, er veldig fornøyd, jeg!
Gjest Esther Skrevet 26. april 2004 #7 Skrevet 26. april 2004 Han er voksen for alderen, tøff men allikevel kjempesnill, rettferdig, fornuftig, ikke-røyker, diplomatisk, har høye ambisjoner for studier og yrkesvalg, musikkinteressert, glad i å trene - min beste rådgiver og samtalepartner. Men selvsagt har han også noen negative sider, han kan være lat, bruker for mye penger, skal inn og mekle når noen slåss på fester ol., noe som ofte ender med at han selv blir skadet, har et vanvittig rotete rom, liker å ta en fest eller ti ... var kjempefull for noen uker siden (grøss og gru) .. men han kom seg ihvertfall hjem ... Jeg har ikke satt noen grenser for innetider - men gitt beskjed om at han må ringe og gi beskjed hvis de sitter og spiller poker en hel natt hos kamerater.. Alt i alt er han et kjempefint menneske som jeg er utrolig glad i og gleder meg til å se hva han får utav livet sitt ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå