Gå til innhold

Vil ikke ha sex med daten enda, hvordan si i fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får besøk av daten min i kveld. Jeg tror han forventer, eller hvertfall håper på at vi ender til sengs sammen i dag. Jeg har jo også lyst, men føler at kanskje sex kan ødelegge et eventuelt forhold. Det er jo ikke sikkert det gjør det, men kan jo kanskje være lett for at det blir et friends with benefits forhold i stedet.

Jeg håper jo og tror at han føler noe for meg og vil ta steget videre etterhvert.

Så til poenget...hva skal jeg si/gjøre for å unngå at vi har sex og kanskje få sagt at jeg vil noe mer etter hvert? Jeg kan godt ligge inntil han og kose litt og kysse, men har ikke så lyst til noe mer.

Anonymous poster hash: 9d046...caf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

'Jeg vil helst ikke ha sex før vi er i et forhold.'

Men personlig ser jeg ikke helt problemet med å ha sex med noen du dater? Er ikke det en naturlig del av det å bli kjent med hverandre?

• Liker 5
Skrevet

'Jeg vil helst ikke ha sex før vi er i et forhold.'

Men personlig ser jeg ikke helt problemet med å ha sex med noen du dater? Er ikke det en naturlig del av det å bli kjent med hverandre?

Det er ikke et at jeg absolutt ikke kan ha sex før et forhold, men jeg er redd han kanskje bare tror at jeg også bare vil ha sex. Og så blir det bare et slagt sex-vennskap i stedet for at det utvikler seg videre. Det er slik jeg tenker...men det er jo sikkert ikke slik egentlig

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke et at jeg absolutt ikke kan ha sex før et forhold, men jeg er redd han kanskje bare tror at jeg også bare vil ha sex. Og så blir det bare et slagt sex-vennskap i stedet for at det utvikler seg videre. Det er slik jeg tenker...men det er jo sikkert ikke slik egentlig

Om han er forelsket og vil ha et forhold så skjer det, uavhengig av hvor sent eller tidlig dere har sex.

• Liker 4
Skrevet

Hvor mange dater har dere vært på?

Si at du i hvert fall vil vente til dere ihvertfall dere vet at dere vil være seriøse med hverandre.

• Liker 1
Skrevet

Be han ta med seg noen tamponger når han kommer.

Anonymous poster hash: afe22...b53
  • Liker 10
Skrevet

"Jeg er ikke klar for å ha sex enda".

Så enkelt er det faktisk. Ellers inviterer jeg ikke noen hjem til meg selv på kvelden hvis jeg ikke er klar for sex. Synes ofte det gir gale signaler. Jeg holder datene til restaurant/cafe etc

• Liker 3
Skrevet

Hvor mange dater har dere vært på?

Si at du i hvert fall vil vente til dere ihvertfall dere vet at dere vil være seriøse med hverandre.

Har vært på ca. 4 dater, men har vært på felles fester/sammen med venner flere ganger.

Skrevet

Be han ta med seg noen tamponger når han kommer.

Anonymous poster hash: afe22...b53

hehe, kanskje han hadde tatt hintet da!

Skrevet

Si du ikke er klar.

Hadde det bare vært så enkelt. Har jo ikke lyst at han skal tro jeg er en prippen kjerring som ikke vil ha sex. Men det enkle kan vel ofte være det beste også...

Skrevet

Hadde det bare vært så enkelt. Har jo ikke lyst at han skal tro jeg er en prippen kjerring som ikke vil ha sex. Men det enkle kan vel ofte være det beste også...

Jeg må innrømme at etter fire dater og mange fester sammen så hadde jeg vært mer enn klar for sex (og jeg er kvinne). Jeg kan forstå at han tror det kommer til å skje når dere skal ha en date hjemme hos deg, så jeg synes du skal si ifra om at du ikke er klar for sex. Tåler han ikke det er det vel ikke så mye vits i ha et forhold med ham?

• Liker 3
Skrevet

Man er jo ikke en "prippen kjerring" bare fordi man ikke vil ha sex utenfor forhold. Man er smart.

Vær klar på at du liker ham og er tiltrukket av ham, men er ikke "der" helt enda. Ikke si når du er klar for å ha sex eller gi et tidspunkt, det legger bare press på ting. Ikke si det unnskyldende men ikke si det som en bitch heller. Si det rett frem, som om du mener det.

• Liker 4
Skrevet

Hvis han mener du er prippen fordi du ikke er klar for sex, så er det der ikke en fyr du er tjent med å kjenne.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde nok lett lekt med deg en stund til jeg fikk mitt om jeg fikk den beskjeden der. Ingenting gjør mer skadefro enn en kvinne som prøver å forhandle seg til fordeler med musa. Hvis du først vil leke den leken så spiller jeg til jeg vinner. Hadde du derimot hatt sex fordi du ville ha sex og syntes jeg var verdt den risikoen, så hadde du vært lettere å like og faktisk kanskje vært verdt å bli i et forhold med også. Men å utsette sex for å tvinge han inn i et forhold fungerer bare mot sin hensikt. Anonymous poster hash: bd61c...354

• Liker 9
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe om forhold.

Jeg får besøk av daten min i kveld. Jeg tror han forventer, eller hvertfall håper på at vi ender til sengs sammen i dag. Jeg har jo også lyst, men føler at kanskje sex kan ødelegge et eventuelt forhold. Det er jo ikke sikkert det gjør det, men kan jo kanskje være lett for at det blir et friends with benefits forhold i stedet.

Jeg håper jo og tror at han føler noe for meg og vil ta steget videre etterhvert.

Så til poenget...hva skal jeg si/gjøre for å unngå at vi har sex og kanskje få sagt at jeg vil noe mer etter hvert? Jeg kan godt ligge inntil han og kose litt og kysse, men har ikke så lyst til noe mer.

Ville droppa å nevne noe om å vente til et forhold. Det kan virke mot sin hensikt.

Bare å si det rett ut - jeg er ikke klar for sex ennå, vil veldig gjerne ligge inntil og kose og kysse, men ikke klar for å gå hele veien ennå.

Det er en ærlig sak det :)

Anonymous poster hash: 5065b...c16
Skrevet

Man er jo ikke en "prippen kjerring" bare fordi man ikke vil ha sex utenfor forhold. Man er smart.

Vær klar på at du liker ham og er tiltrukket av ham, men er ikke "der" helt enda. Ikke si når du er klar for å ha sex eller gi et tidspunkt, det legger bare press på ting. Ikke si det unnskyldende men ikke si det som en bitch heller. Si det rett frem, som om du mener det.

Hvis man ikke er voksen nok for å ha sex, så er man ikke voksen nok for et forhold heller.

Anonymous poster hash: bd61c...354

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde nok lett lekt med deg en stund til jeg fikk mitt om jeg fikk den beskjeden der. Ingenting gjør mer skadefro enn en kvinne som prøver å forhandle seg til fordeler med musa. Hvis du først vil leke den leken så spiller jeg til jeg vinner. Hadde du derimot hatt sex fordi du ville ha sex og syntes jeg var verdt den risikoen, så hadde du vært lettere å like og faktisk kanskje vært verdt å bli i et forhold med også. Men å utsette sex for å tvinge han inn i et forhold fungerer bare mot sin hensikt.

Hjelpes.

• Liker 5
Skrevet

Hjelpes.

Damned if you do, damned if you dont.

Anonymous poster hash: 5362a...07c

• Liker 4
Skrevet

Hvis man ikke er voksen nok for å ha sex, så er man ikke voksen nok for et forhold heller.

Tåpelig. Hun er voksen nok til å ha sex, hun vil bare ikke ha sex med en gang. Å bruke hersketeknikker for at kvinner skal hoppe i senga tidligere er utrolig umodent. Menn med den tankegangen er ikke voksne nok for sex eller forhold.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...