AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #21 Del Skrevet 6. september 2013 De har steampod til rundt 1200kr hos feelunique om du har lyst på den Jeg har ikke lyst på den, jeg har en dyr rettetang fra før av, og jeg vet ikke engang om Steampod'en virker:) Anonymous poster hash: 9a5a6...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 7. september 2013 #22 Del Skrevet 7. september 2013 Nei, det tror jeg går bra. Tanga er vel rundt 10cm bred, så hvis du har lengre hår enn det så er det greit. Da er den bestilt, snakk om å være lett påvirkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 19. september 2013 #23 Del Skrevet 19. september 2013 Nei, det tror jeg går bra. Tanga er vel rundt 10cm bred, så hvis du har lengre hår enn det så er det greit. Kjære vene, for en GENIAL sak Den er jo helt suuuper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #24 Del Skrevet 19. september 2013 Kjære vene, for en GENIAL sak Den er jo helt suuuper! Utdyp gjerne tar det kortere eller lenger tid å rette ut med deme sammenlignet med tidligere?Anonymous poster hash: ecb91...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norsnew Skrevet 19. september 2013 #25 Del Skrevet 19. september 2013 Utdyp gjerne tar det kortere eller lenger tid å rette ut med deme sammenlignet med tidligere?Anonymous poster hash: ecb91...278 Jeg ønsker å vite også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 19. september 2013 #26 Del Skrevet 19. september 2013 Utdyp gjerne tar det kortere eller lenger tid å rette ut med deme sammenlignet med tidligere?Anonymous poster hash: ecb91...278 Jeg har en GHD også, som jeg har elsket til nå. Men tror nesten jeg må si at denne er bedre enn GHD. Det gikk super kjapt. Med GHD måtte jeg gå over samme håret iallefall to ganger, men steam-poden holdt det med en. Og jeg syns også at jeg kunne ta større mengde med hår, så det gikk betydelig kjappere med steam-pod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #27 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg har en GHD også, som jeg har elsket til nå. Men tror nesten jeg må si at denne er bedre enn GHD. Det gikk super kjapt. Med GHD måtte jeg gå over samme håret iallefall to ganger, men steam-poden holdt det med en. Og jeg syns også at jeg kunne ta større mengde med hår, så det gikk betydelig kjappere med steam-pod Kult:) vurderer nesten å kjøpe en selv, håret mitt er et stort fuglereir..veldig tykt og krøllete.. Føles helt utrolig luksus når det er glatt, men det har tatt nesten en time å rette ut alt sammen... Og selv da har det vært "kantete" og krøllet seg gradvis tilbake i løpet av en dag vet at folk med slett hår sikkert har sine vansker de også, men hadde likt et liv med naturlig rett hår!Anonymous poster hash: ecb91...278 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå