Gjest jaja Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Jeg hadde litt for mye tid til overs i dag og tankene fløy tilbake i tid. Og hjelpe meg så mye rart man er "bort på" gjennom årene. Eksen min gikk på manusforfatterlinja og var veldig flink til å skrive noveller og tekster. Jeg leste noe av det han hadde liggende på pcen, bla tekster han skrev til og om eksen hans. Om kjærlighetssorg og slik. Kjente sjalusien stikke i meg, for han var tydelig ikke ferdig med henne og han hadde aldri skrevet om eller til meg. Plutselig en dag gliste han fælt ville vise meg noe på pcen. Det var til meg, og det var den ekleste, drøyeste og mest motbydelige erotiske novellen noen sinne. Jeg var utrolig skuffet og lei meg. Følte meg som et langvarig rebound. Det ble slutt også fordi han var en pervo som ikke respekterte mine grenser og prøvde å tvinge seg på meg flere ganger, så jeg burde vel sett den erotiske novellen komme. En ganske lei historie egentlig, men i dag klarte jeg faktisk å le av den. Så klamt og teit og bisart atte huff.. Flere som har rare, morsome eller triste historier?
The Kitten Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Nå er det ikke akkurat kjæresten min offisielt sett, men uansett... Hadde en samtale på telefon som gikk slik: Ham: Hei, lyst til å komme ut til meg en tur? Meg: Jeg kan ikke før senere, men jeg har lyst. Ham: Det går fint, for jeg er ikke hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå