Gå til innhold

Kjekt å møte likesinnede!!!

Storken

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Lørdag kveld satt jeg alene hjemme foran dataen, og dumpet plutselig innom denne siden her. Plutselig følte jeg meg bare hjemme, blant likesinnede og folk i samme situasjon som meg.

Har nettopp fått diagnosen PCOS og er vel egentlig i tilvenningsfasen både med sykdommen og tanken på at det ikke er bare bare å skulle bli gravid. Har ingen venninner i samme situasjon, og overalt hvor jeg går ser jeg store mager eller småbarn.

Så som sagt følte jeg meg alene i verden, selv om jeg har verdens beste mann savnet jeg noen andre å snakke med. Noen i samme situasjon rett og slett!!

Så etter å ha sittet foran skjermen nesten hele siste døgnet ser jeg ikke SÅ mørkt på prøvetiden lenger, og tror nok at disse sidene vil bli flittig brukt!

Tusen takk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nuske77

Hei og Velkommen. Jeg er heller ikke prøver, men vil allikevel ønske deg velkommen. Du vil snart se (hvis du ikke alt har gjort det) at det er ganske så mye her og gjengen her inne er enormt flinke til å støtte hverandre. Det er jubel ved glede og trøst ved sorg. Lykke til, og husk her inne er du ikke alene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne nettsider som dette er veldig kjekt å ha.

Kan jo anbefale en annen side for deg. Selv synes jeg denne er mye bedre enn kvinneguiden.

Prøv www.barnimagen.com Her er det forskjellige forum...

Kanskje vi snakkes der inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Hei, og velkommen hit!

Ja, dette er et bra forum, men liker meg vel så godt inne hos Foreningen For Ufrivillig Barnløse når det gjelder barnløsheten. Misforstå meg ikke; det er kjempekjekke folk her hos KG, men FUB er mer for oss som har slitt en stund, det finnes ekspertforum etc. I større grad rettet mot IVF ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
FUB er mer for oss som har slitt en stund, det finnes ekspertforum etc. I større grad rettet mot IVF ol.

Men det er mange langtidsprøvere her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker meg best på KG, føler det er en så varmt og deilig å være her inne. Det er her en deler glader og sorger. Tror vel kanskje ikke det ene stedet er nåe bedre eller dårligere, men det som betyr noe er hvor en føler seg vel.

Ellers har jeg funnet mye nytting stoff på www.mammanettet.no og ikke minst www.babyverden.no. På sist nevnte link er det forresten en "graviditetskalkulator" hvor en selv kan legge inn antall dager i syklusen. Det er og en eggløsningskalkulator der. Ellers er det mye nytting og lettfattelig stoff for oss som ikke har "doktor grad" på området :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen Storken!

Jeg har ikke PCOS, men jeg sliter med å bli gravid allikevel!

Det kan du lese utifra de andre trådene her i forumet.

Ville bare ønske deg velkommen jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vil bare gi deg en god :klem:

Du er ikke den eneste med PCO, og jeg vet alt om den følelsen man kan få av å være mislykket, helt alene i verden osv..

Men synes det er så flott av du har klart å snudd det, og ser lysere på det! Det er jo ikke umulig å bli gravid med PCO :)

Lykke til med prøvinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle fine velkomstmeldinger!! :)

Jeg er vel litt flau akkurat nå, men mest glad.. For noen dager etter at jeg meldte meg inn her og skrev denne meldingen, fikk jeg faktisk verdens beste nyhet!

Min første pergotime-kur hjalp faktisk, jeg er gravid gitt! Er så glad nå at jeg vurderer navn som Pergo-Tim eller Pergo-Tine på barnet som er på veg! :hoho:

Igjen, tusen takk for fine meldinger, og lykke til til andre prøvere!

Husk det er håp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...