Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at en ff ikke vil jeg skal holde på med andre? Han blir sint om jeg flørter med menn, men vil ikke ha noe forhold hell. Sier at om jeg har sex med andre er det verste han kan tenke seg. Avviser andre damer også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det er noen følelser fra hans sin side her :P Men kan jo også tenkes at dere bare har et ulikt syn på hva som er greit og ikke, når man er ff? Vet ikke om dere har pratet om det..

• Liker 2
Skrevet

Nei har ikke pratet om det. Men trodde uansett at FF handlet om uforpliktede sex. Jeg har ikke hatt det med andre ettersom jeg ikke har behov for det. Men han liker ikke engang at jeg snakker om andre menn

ts

Skrevet

Han snakker til meg hver dag også, som oftest han som starter

Skrevet

Høres litt spesielt ut ja, hvertfall at du ikke en gang får snakke med andre menn :P

Skrevet

Ja føles litt ut som jeg er i et forhold. På fester osv må jeg alltid tenke på han, ikke at jeg har noe problemer med å kontrollere meg. Men synes liksom han skylder litt mer enn FF om han vil ha meg for seg selv :P

Skrevet

Selvfølgelig. Han vil ikke at du skal pådra deg kjønnssykdommer. Merkelig at dere kjerringer skal måtte ha alt inn med teskje. Anonymous poster hash: ace10...17f

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig. Han vil ikke at du skal pådra deg kjønnssykdommer. Merkelig at dere kjerringer skal måtte ha alt inn med teskje.

Anonymous poster hash: ace10...17f

Haha, må le av denne. Tydelig en som er sint på det motsatte kjønn.
Skrevet

Haha, må le av denne. Tydelig en som er sint på det motsatte kjønn.

Haha jo forsåvidt, men det er berettiget når man ser hvor mye dumt de klarer å lire fra seg i løpet av en dag.

Du blir lei av nekeriet i lengden.

Anonymous poster hash: ace10...17f

Skrevet (endret)

Kanskje han er litt keen på deg da, hvem vet..

Jeg liker ikke å dele dame med noen, så jeg liker i grunn ikke uforpliktende sex i den forstand. Man kan jo være ff og ikke bli sammen, men man er enige om at man holder seg til hverandre fordi man ønsker trygg sex med en man kjenner.

Endret av .-L-.
Skrevet

Kjøp deg en dildo og slutt og fly rundt med musa di til gud og hvermann, ekkelt.

Anonymous poster hash: cc7cf...5bb
  • Liker 2
Skrevet

Utrolig hvordan folk holder på idag...Null selektive, har ff venn her og der, uten noe forpliktelser, ingen føleleser til sex osv, håper du får kjønnssykdommer ts!!!

Skrevet

Er du sikker på at han vet at dere er FF, og ikke kjærester?

Anonymous poster hash: c7f98...e1f
  • Liker 1
Skrevet

Er det normalt at en ff ikke vil jeg skal holde på med andre? Han blir sint om jeg flørter med menn, men vil ikke ha noe forhold hell. Sier at om jeg har sex med andre er det verste han kan tenke seg. Avviser andre damer også

Du er ikke ilag med ham, ergo det er urimelig av ham å kreve troskap.

Skrevet

Han vet at vi kun er ff. Han har derimot sakt han er keen på meg men det betyr ikke sååå altfor mye

Men vil ikke gjøre noe får å såre han, er så snill og god samtalepartner

Skrevet

Han vet at vi kun er ff. Han har derimot sakt han er keen på meg men det betyr ikke sååå altfor mye

Men vil ikke gjøre noe får å såre han, er så snill og god samtalepartner

Og likevel krever han troskap...

Han der er du ikke tjent med å kjenne.

Skrevet

Jeg mente at han har sakt han er keen, ikke at han sa det ikke betyr noe.

JEG sier keen ikke betyr noe, er ikke det kun fysisk tiltrekning?

Skrevet

Jeg mente at han har sakt han er keen, ikke at han sa det ikke betyr noe.

JEG sier keen ikke betyr noe, er ikke det kun fysisk tiltrekning?

keen betyr vel at en er interessert i noen.

• Liker 1
Skrevet

Du høres ekstremt ung ut, TS.

Skal man ha en FF må man bli enige om noen regler FØR man innleder et slikt forhold. F.eks. om man skal være eksklusive, dvs. ikke holde på med andre i mellomtiden. Er den ene interessert i noe mer så må man avslutte umiddelbart. Hvis ikke blir det bare rot og tull.

Din FF høres ut som om han er interessert i noe mer. Du bør ende dette så fort som mulig og finne deg en annen.

Anonymous poster hash: 76648...275

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...