AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Jeg er ganske sjalu av meg.. Og jeg vet det godt selv, prøver å heve meg over det men er veldig vanskelig til tider.. Jeg og typen er litt forksjellige som personer. Han er ekstremt utadvendt og liker å snakke om alt med alle, og er generellt veldig nysgjerrig på mennesker. Jeg er litt mer dømmende, og ser fort hvem jeg "gidder" å bruke energi på og ikke.. Nå har vi vært sammen i 4 år, men det var slutt i en 8 mnd periode. Hvor vi flyttet fra hverandre, og startet på en måte separate liv.. Klarte alikevel ikke holde henda fra hverandre ( har en sinnsyk seksuell kjemi) Så møttes som FF og bare kosa oss.. Tilsutt ble det litt nok for meg, og jeg spurte rettogslett om ikke vi skulle prøve å være ett par igjen. Dette ville han og jeg følte egentlig, at vi nå følte det samme igjen.. Så.. han bor i kollektiv og det er ei jente der som han har fått en ( litt for?) god tone med.. Jeg har selv sett hvor "gøy" de har det, når de snakker sammen. Hun er litt av samme typen som han, veldig sosial og pratsom av seg.. Jeg har spurt og også sagt at jeg er sjalu, men hans svar på dette selvfølgelig.. er at det er ingen ting å være sjalu for. Han synes bare hun er drit kul.. okei? Greit nok, hun er ikke hans type utseendemessig og jeg ( ikke for å skryte) er mye mer heldig med utseende enn henne, men som han selv også har sagt tidligere " utseende er ikke alt" og derfor blir jeg litt redd, at igomed at hun er så jævla kul at han kanskje har falt litt for hu? Nå de tre siste dagene, har han og henne og en annen fra kollektivet hengt sammen hver kveld.. jeg skjønner jo at de bor sammen og alt det der men.. Jeg er bare altfor sjalu her.. Sa jeg ikke likte han hengte med hu på kveldene men da ba han meg om skjerpe meg litt.. Han er litt lei nå, for at jeg driver å maser så mye om henne.. men hva skal jeg tro? blir jeg lurt her? Kan også nevne at han selv har sagt hu ikke er hans type, og sagt ett par nedlatende ting om henne, men det igjen får meg til tenke at det er hans måte å skujle det han egentlig tenker?? Jeg bare orker ikke å sitte igjen som den idioten når jeg kommer dit, hu er der og kanskje hu og han vet at de har en liten greie ,også sitter jeg der som den dumme dokka... if you see... Anonymous poster hash: 73484...e06
Nerdemamma Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Skjønner hva du mener. Men jeg tror nok ikke du har noe å være redd for altså. Du må bare stole på at han er mann nok til å si ifra til deg hvis han får romantiske følelser for henne. Jeg har flere gutte venner som jeg har en kjempe bra kjemi med, og min mann har venninder han kommer godt overens med også. Uten at vi er noe nervøse av den grunn. Jeg var nok mer sjalu av meg i begynnelsen av forholdet, men kom fram til at jeg orket ikke drasse rundt på disse vonde følelsene og bestemte meg for å stole på han. Jeg forstår at han blir lei hvis du konstant maser og gnåler om denne vennina. Å kreve at han skal droppe henne når de er så gode venner er urimelig av deg. Prøv å slapp av og stol heller på kjæresten din. Du kan jo gjerne ta en prat med han og si at du skal prøve å slappe mer av, så lenge han kan love på tro og ære og si ifra til deg så snart han eventuelt utvikler andre følelser for henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå