AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Har blitt medlem på Match.com og ser nå man må betale hele 1300kr for å bli ordentlig medlem! Får å få sånn abonnement greier. Sykeste. Vet dere om noen datingsider som ikke man må betale for? Anonymous poster hash: b8908...322
Gjest Lincoln Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Har blitt medlem på Match.com og ser nå man må betale hele 1300kr for å bli ordentlig medlem! Får å få sånn abonnement greier. Sykeste. Vet dere om noen datingsider som ikke man må betale for? Anonymous poster hash: b8908...322 Det er vel i så fall for et halvt år medlemskap eller noe slikt. Match.com er for øvrig søppel, det eneste som gjelder er sukker eller møteplassen. Selvfølgelig koster det penger. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 hehe, googla sånne sider en gang å kom over Bonderomantikk.no. det er billig møtte en der som jeg var sammen med og bodde med en god stund så er verd å sjekke ut? Anonymous poster hash: efcf3...ca6
Sandie Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Det er vel i så fall for et halvt år medlemskap eller noe slikt. Match.com er for øvrig søppel, det eneste som gjelder er sukker eller møteplassen. Selvfølgelig koster det penger. Bare nyskjerring, men hvorfor synes du Sukker og MP er bedre enn Match?
Gjest Ironically me Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Vet om noen som traff hverandre der. Nå har de barn og tjo og hei. hehe, googla sånne sider en gang å kom over Bonderomantikk.no. det er billig møtte en der som jeg var sammen med og bodde med en god stund så er verd å sjekke ut? Anonymous poster hash: efcf3...ca6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 hehe, googla sånne sider en gang å kom over Bonderomantikk.no. det er billig møtte en der som jeg var sammen med og bodde med en god stund så er verd å sjekke ut? Anonymous poster hash: efcf3...ca6 Traff en skikkelig player på Bonderomantikk. Anonymous poster hash: d3452...7e4 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Bare nyskjerring, men hvorfor synes du Sukker og MP er bedre enn Match? På sukker er utvalget hundre ganger bedre og større. MP er vel også bedre enn Match, men Sukker er i en klasse for seg. Og prisen er etter 4 mnd nede i 130,- pr mnd eller no sånt. Ikke noe bindingstid heller. Anonymous poster hash: 3f4de...ff7 1
Gjest Lincoln Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Bare nyskjerring, men hvorfor synes du Sukker og MP er bedre enn Match? Både meg selv og alle jeg kjenner har truffet folk gjennom enten sukker eller mp. Jeg har aldri hørt om noen som har brukt match.
Hecubaa Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Sukker koster ikke penger med mindre du vil at det skal koste penger Jeg har kommet i kontakt med masse hyggelig folk på sukker og aldri betalt ei krone for det..
Sandie Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 (endret) Har blitt medlem på Match.com og ser nå man må betale hele 1300kr for å bli ordentlig medlem! Får å få sånn abonnement greier. Sykeste. Vet dere om noen datingsider som ikke man må betale for? Anonymous poster hash: b8908...322 Hvis du registrerer profil og deretter venter en stund med å tegne abonnement sender de deg ofte et tilbud der du får abonnere til en noe lavere pris. Har sett dette både på Møteplassen og på Match. Endret 7. september 2013 av Sandie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå