Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i forrige helg så møtte jeg en jente, veldig grei, søt og snill og alt det der.

Problemet er at jeg reiser bort for en utdanning i utlandet, som varer i 3 år, men jeg tror ikke det blir oss, og jeg har ikke lyst til å starte mitt "nye liv" med et langdistanse forhold..

Hun er jo kjempe forelska, og har begynt å bli litt små irritert når det klinger i telefonen døgnet rundt :P

Nå virker jo sikkert jeg som den drittsekken, men hun har gjennomgått så mye stakkars, med andre menn som ikke har behandla henne rett.

Hvordan kan jeg si til henne at det ikke kommer til å fungere? Vil ikke såre henne men ser ikke noen annen mulighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær ærlig. Du kan ikke innlede et forhold til henne fordi du skal være utenlands de neste tre årene. Det er faktisk best å si det rett ut.

• Liker 1
Skrevet

ærlighet er en dyd. bedre å si det som det er enn at hun skal få forhåpninger fordi du feier div under teppet :) men ikke kutt kontakten med henne etter dette. snakk med henne, å kanskje blir dere verdens beste venner :P

Anonymous poster hash: 20c9e...a85
Skrevet

TS

Takk for svar, må vel bare være ærlig med henne, kommer til å suge men.. er vel verre for henne å ha troen på at det er noe mer.

Skrevet

Selvfølgelig er det verre for henne om du gir henne et håp om at dette skal fortsette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...