Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært syk i 4 dager nå og har merket at jeg har fått noen røde små prikker, litt som et utslett på nesetippen. Dette er sjenerende. Jeg er ikke forskjølet, men har influenslignende symp. Noen som vet hva dette kan være? Det ser litt rød-flammete ut.. Er det best å spøre med fuktighetskrem eller la være? Slik at huden får puste og repareres uten? Jeg bruker til vanlig dermalogica og har ingen hudproblemer i det hele tatt, så dette er litt krise for meg

Anonymous poster hash: d2871...bb8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du ha fått Rosacea?

Det er bare litt på nesetippen.. Vil ikke tro det. Har aldri hatt problemer med hud før og jeg er kun 20 år gammel. Vil tro at det har kommet nå som jeg har blitt syk, alt henger vel sammen på en måte? Jeg er litt tør på nesetippen også.

Skrevet

Jeg tipper du har snytt deg mye og irritert huden litt. Dette var da fælt til krisemaksimering. :)

Skrevet

Jeg tipper du har snytt deg mye og irritert huden litt. Dette var da fælt til krisemaksimering. :)

Jeg er ikke forskjølet i det hele tatt har jeg skrevet. Det som er poenget, hehe:) Har ikke snytt meg en eneste gang.

Skrevet

Vært litt i sola? Jeg tipper dette går over om noen dager. Du kan sikkert bruke fuktighetskrem på det om du vil.

Skrevet

Vært litt i sola? Jeg tipper dette går over om noen dager. Du kan sikkert bruke fuktighetskrem på det om du vil.

Nei, bare ligget inne i "syk" innestengt luft :( Er bare det om jeg lurer på om fuktighetskremen inneholder ting og tang som "stopper" dette "utslettet" slik at det forsvinner..

Skrevet

Neida, fuktighetskrem er ikke skadelig. Men om utslettet sprer seg og vedvarer lenge kan du jo ta en tur til legen?

Skrevet

TS her, noen andre med tips? Det er der enda :( "Utslettet" er veldig sjenerende. Funker det med isbiter på?

Skrevet

brennkopper?

Nei, dette ser mer ut som en lite avgrenset "utslett" på nesen, på yttekanten. Kjennes litt "ruglete" ut, men er ikke noe kviser eller noe. Vil at det skal gå bort fortest mulig :(

Skrevet

Bra eller ikke bra med fuktighetskrem? Jeg bruker intensive moisture balanse fra dermalogica..

Skrevet

Eller hjelper det med isbiter? huden er litt ruglete der "utslettet" er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...