AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Jeg skulle rydde opp i facebook vennene og endte med å slette en venn med en feil. Kan jeg "angre" på det, uten at jeg må legge til vedkommende på nytt? Ingen krise, kan legge til personen på nytt, men akkurat med denne vennen så har jeg ikke lyst til å gjøre det. Jeg forsøkte forsåvidt å klikke på aksept på den gamle mailen når vennen la meg til, men da fikk jeg feilmelding. FB forsøker å rydde opp i det internt, men jeg vet ikke om det går? Anonymous poster hash: e8765...153
Gjest HappyWaffle Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 kan ikke angre sånt nei legg heller til vennen på nytt og si at du trykket feil eller noe
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Tror kanskje du må sende en venneforespørsel på nytt Anonymous poster hash: 26cbd...852
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Tror kanskje du må sende en venneforespørsel på nytt Anonymous poster hash: 26cbd...852 Ja, får vel nesten gjøre det. Er litt trøblete, to personer ( familie ) som har ganske likt navn og den ene hadde jeg en krangel med for en uke siden. Begge er involvert i denne konflikten da... Men uansett, nå får jeg ikke opp vedkommende som jeg ikke skulle slettet når jeg søker på navnet, kan jeg rett og slett ha blitt blokkert av personen i mellomtiden ? Er jo mange måter en kan ha kontroll på profilen sin på. Men jeg burde vel ha fått opp personen og lagt til som venner, selv om en har en veldig sperret profil, eller? Litt komplisert dette, ordner seg nok med tid og stunder altså. Anonymous poster hash: e8765...153
Britt Banditt Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Ja, får vel nesten gjøre det. Er litt trøblete, to personer ( familie ) som har ganske likt navn og den ene hadde jeg en krangel med for en uke siden. Begge er involvert i denne konflikten da... Men uansett, nå får jeg ikke opp vedkommende som jeg ikke skulle slettet når jeg søker på navnet, kan jeg rett og slett ha blitt blokkert av personen i mellomtiden ? Er jo mange måter en kan ha kontroll på profilen sin på. Men jeg burde vel ha fått opp personen og lagt til som venner, selv om en har en veldig sperret profil, eller? Litt komplisert dette, ordner seg nok med tid og stunder altså. Anonymous poster hash: e8765...153 Det er ikke alle som er søkbare, selv om du ikke er blokkert. Sjekk på vennelista til en dere har som felles venn, du finner nok h*n der.
Millimani Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Får du beskjed om at du ikke kan legge til en venn du nylig har slettet, eller noe? Kan hende det må gå en liten stund før du kan legge vennen til igjen, jeg husker ikke det der.. Du kan jo også sende melding til den personen og høre om vedkommende kan prøve å legge deg til igjen. Bare fortell at du sletta ved en feiltagelse og at du ikke får til å legge til igjen, - men at du gjerne vil at dere skal være venner der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå