AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Skal snart på date nr 3 med en fyr jeg har møtt via en datingside. Ser han er fortsatt aktiv på siden. Betyr det noe? Altså, er han ikke så veldig interessert, eller bare pleier han kontakter "i tilfelle"? Når i prosessen med dating/bli kjent bør en slutte å vere aktiv på slike sider, eller snudd omvendt: Hvor lenge er det ok å vere aktiv? Anonymous poster hash: 2fe2d...eb4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Jeg er ikke aktiv der lengre, skal på min første date i helgen, skjønner ikke vits av å være der inne når man kanskje har en man vil bli kjent med... Anonymous poster hash: 2c0cf...4bc
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Jeg er ikke aktiv der lengre, skal på min første date i helgen, skjønner ikke vits av å være der inne når man kanskje har en man vil bli kjent med...Anonymous poster hash: 2c0cf...4bc Takk for svar! Andre med tanker/erfaringer? Kaster vell litt sten i glasshus her, siden jeg ikke hadde vist om at han var aktiv om jeg ikke logga på innimellom selv. Men lurer jo likevell da. Anonymous poster hash: 2fe2d...eb4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Skal snart på date nr 3 med en fyr jeg har møtt via en datingside. Ser han er fortsatt aktiv på siden. Betyr det noe? Altså, er han ikke så veldig interessert, eller bare pleier han kontakter "i tilfelle"? Når i prosessen med dating/bli kjent bør en slutte å vere aktiv på slike sider, eller snudd omvendt: Hvor lenge er det ok å vere aktiv? Anonymous poster hash: 2fe2d...eb4 Min personlige erfaring er at Han prøver å holde mulighetene åpne om noe (mer) interessant skulle dukke opp... Jeg datet en her i Bergen som har vært aktiv på både Møteplassen og andre sider gjennom alle månedene vi datet. Godtok det i starten men da jeg tok det opp etter 3-4 mnd.ble han sur og sa "I'm still single at the moment! What do you want me to say"??? Så da giddet jeg ikke mer.Det var veldig sårende å ha følelsen av at han hele tiden var på utkikk etter noe bedre enn meg. Det beste for deg er vel å la det gå litt tid,og ta det opp om en stund.Du kan jo f.eks.si at du vurderer å slette deg siden du nå føler det naturlig å bare date ham, og så se hvilken reaksjon du får fra ham. Anonymous poster hash: 63bf5...157
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Min personlige erfaring er at Han prøver å holde mulighetene åpne om noe (mer) interessant skulle dukke opp... Jeg datet en her i Bergen som har vært aktiv på både Møteplassen og andre sider gjennom alle månedene vi datet. Godtok det i starten men da jeg tok det opp etter 3-4 mnd.ble han sur og sa "I'm still single at the moment! What do you want me to say"??? Så da giddet jeg ikke mer.Det var veldig sårende å ha følelsen av at han hele tiden var på utkikk etter noe bedre enn meg. Det beste for deg er vel å la det gå litt tid,og ta det opp om en stund.Du kan jo f.eks.si at du vurderer å slette deg siden du nå føler det naturlig å bare date ham, og så se hvilken reaksjon du får fra ham. Anonymous poster hash: 63bf5...157 Ja, det er jo ikke akkurat slik at vi kjenner hverandre godt nok etter to møter til å vite om dette er bra match eller ikke. Vurderte å slette profilen av andre grunner, men har drøya det litt så det ikke ser ut som jeg har gjort det pga han og virker overseriøs Men om det blir flere dater så blir det vell et naturlig tema. Syntest det var et tåpelig svar du fikk, så skjønner at du ikke gadd mer. Etter flere måneder så bør det jo vere "all inn". Hvordan viste du at han fortsatt var aktiv, om du ikke var det selv? Anonymous poster hash: 2fe2d...eb4 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Jeg synes ikke det er så ille å være aktiv/pålogget så tidlig i dating-prosessen. Men alle er forskjellige, og hver dating-fase er ulik. Jeg datet en 1-2 måneder - dvs, vi skrev omtrent daglig, men traff hverandre 2-3 ganger pga avstand. Da skrev jeg med andre samtidig, og da jeg begynte å helle mot at jeg var usikker på om jeg ville treffe ham igjen - noe jeg også sa fra om, dro jeg på date med en annen. Jeg brukte jo likevel mye tid på å bli kjent med denne fyren jeg datet, og vi hadde ikke sex, om det har noe å si. Han var "alltid" pålogget, men han traff ikke andre, vet jeg. Mulig han skrev med andre han også. Da jeg møtte nåværende kjæreste vet jeg at han datet andre helt i begynnelsen (vi traff hverandre uansett ikke ofte av praktiske årsaker, og brukte en del tid på å bli såpass godt kjent at vi begynte å tenke mer langsiktig). Det føles kanskje ikke "helt" ok i ettertid, men samtidig var det riktig for oss å ikke legge noen føringer helt i starten. Bare kjenne på at vi fortsatt ville treffes. Men altså, hvis du merker du blir usikker av dette så tar du det opp med ham. Er han seriøs er det ikke SÅ krise å ta en pause fra nettet mens han blir kjent med deg. Anonymous poster hash: 19693...4cb
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Ja, det er jo ikke akkurat slik at vi kjenner hverandre godt nok etter to møter til å vite om dette er bra match eller ikke. Vurderte å slette profilen av andre grunner, men har drøya det litt så det ikke ser ut som jeg har gjort det pga han og virker overseriøs Men om det blir flere dater så blir det vell et naturlig tema. Syntest det var et tåpelig svar du fikk, så skjønner at du ikke gadd mer. Etter flere måneder så bør det jo vere "all inn". Hvordan viste du at han fortsatt var aktiv, om du ikke var det selv? Anonymous poster hash: 2fe2d...eb4 Ja. Jeg hadde venninner som var aktive,og som også hadde fått hurtigmeldinger som "Du ser hyggelig ut - lyst å bli bedre kjent"? fra ham.Han var en gjenganger der som de fleste visste om. Men som Anonym Bruker #6 skriver over her,kan folk være pålogget veldig mye uten at de møter andre. Det kan være de bare bruker det som tidsfordriv...Kanskje din date faller under den kategorien? Anonymous poster hash: 63bf5...157
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Jeg sluttet med nettdating, ble for paranoid. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Jeg sluttet med nettdating, ble for paranoid. Jeg blir vist paranoid av dating i det store og hele, blir helt stressa.... Men noen gode svar over her da, beroliger litt Anonymous poster hash: 2fe2d...eb4
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Jeg blir vist paranoid av dating i det store og hele, blir helt stressa.... Men noen gode svar over her da, beroliger litt Anonymous poster hash: 2fe2d...eb4 Problemet med nettdating er at det ble for mange valg og for enkelt. Mange mennesker klarer ikke å opptre voksne og da skjærer det seg, særlig når den fine trivelige fyren jeg fikk kontakt med var den samme som hadde kommet med noen ekle PM til en god venninne.
makkapakka Skrevet 5. september 2013 #11 Skrevet 5. september 2013 jepp aktiv på den profilen og nok et par andre profiler han har og de er mange av den sorten 1
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #12 Skrevet 5. september 2013 jepp aktiv på den profilen og nok et par andre profiler han har og de er mange av den sorten Nemlig.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #13 Skrevet 5. september 2013 jepp aktiv på den profilen og nok et par andre profiler han har og de er mange av den sorten Tenker vi på en spesiell, eller skjærer vi alle over en kam nå? Anonymous poster hash: 2fe2d...eb4
makkapakka Skrevet 6. september 2013 #14 Skrevet 6. september 2013 Tenker vi på en spesiell, eller skjærer vi alle over en kam nå? Anonymous poster hash: 2fe2d...eb4 jeg sa det er maaaange som er sånn,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå