Gjest Ts Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Det har vel mye å si måten han gikk ut av forholdet på. Min eks var utro og startet opp med ny dame med en gang. Og selvfølgelig vil jeg ikke ha noe med henne å gjøre, og han må jeg forholde meg noe til pga barna. Henne vil jeg aldri treffe i noen sammenheng. Hva med dere?
Gjest Dame Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Jeg er i samme situasjon og har overhodet ingen kontakt med henne. Verken bursdager, skolesammenheng osv. Og barna vil heller ikke ha noe med henne å gjøre. Men faren treffer barna av og til alene, men ikke med henne. Vi har ingen plikt til å ha noe med henne å gjøre, hun som var med på å ødelegge en familie. Vet at jeg aldri kommer til å være i samme rom som henne.
OnlyGemini Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Jeg smiler og hilser. Jeg har ingenting imot henne, men så var hun ikke årsak til bruddet heller. Jeg forstår godt at folk ikke vil ha noe med en ny partner å gjøre som var medårsak til brudd! 4
Sign Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 (endret) Min samboer var utro over lengre tid og flyttet rett fra meg og ungene og til sin nye flamme. Som en del av det å komme meg videre valgte jeg å ikke forholde meg til henne. Ungene var på samvær der, det kunne jeg ikke forhindre. Men jeg valgte å overse henne; hvis hun satt i bilen når ungene ble hentet, hvis jeg møtte dem på en butikk osv. Etter en stund hadde jeg både kommet meg ovenpå og var på alle måter "ferdig" med min x, i forbindelse med et arrangement møttes vi. Jeg gikk bort til henne, så henne inn i øynene, rakte fram hånden og presenterte meg. Hun var tydelig ukomfortabel... Jeg følte meg i allefall veldig voksen og som dagens vinner Like etter ble det slutt mellom dem og jeg slipper å tenke på hvordan jeg skal forholde meg til henne. Endret 5. september 2013 av Sign 12
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Må bare spørre dere som har blitt bedratt om en ting utav nysgjerrighet. Hvem misliker dere mest av eks-mannen og den nye dama? Anonymous poster hash: 164b5...9a6 1
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Faren til barna må man forholde seg til, men den nye damen trenger man overhode ikke å ha noen form for kontakt med. Hadde det gått an, hadde faren til barna vært luft for meg også. Som bedratt var både mannen og nydamen hans skyldige. Og den damen trenger man ikke fieholde seg til i det hele tatt. Hun er null verdt i mine øyne! Vil aldri ha kontakt med en slik person.
Gjest Laila Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Har null kontakt med henne. Ved levering og henting av varn er hun ikke- eksisterende for meg. Hun er verdiløs søik som jeg ser det. Min utro eks kunne jeg latt være å treffe resten av livet mitt, men han MÅ jeg forholde meg til, har ikke noe valg.. Er aldri i samne rom som henne og konner heller aldri til p være det. Heldigvis er barna enige med meg, UTEN min påvirkning. De vil ikke ha kontakt med hun som splittet vår familie, og jeg er heldigvis glad for det.
Gjest RS Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Hun er min beste venninne!!!! Har et veldig godt forhold til henne, men det var ikke utroskap her da....
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Jeg føler det samme som mange her. Dama til eksen er luft for meg. Jeg overser henne helt og kommer alltid til å gjøre det. Verken hilser på eller snakker med henne, kort sagt overser henne.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Dama til eksen er årsaken til at han flyttet og jeg vil ikke hilse på henne eller ha noe med henne å gjøre. Og så langt har heller ikke barna hatt noe med henne å gjøre. Skulle helst strøket eksen fra livet mitt også, men så lenge vi har barn sammen blir det vanskelig. Hater begge for at de ødela familien min.
Gjest Mia Skrevet 5. september 2013 #11 Skrevet 5. september 2013 Mannen min var utro og flyttet med en gang rett inn til henne, uten å bry seg om verken barna eller meg. Det gjorde det heller ikke bedre at hun var en venninne av meg. Skulle ønske jeg kunne slettet eksen min fra livet mitt, men litt må jeg forholde meg til han pga barna, dessverre. Men den dama han bor med vil jeg aldri mer ha noe med å gjøre. Og heldigvis vil inke barna det heller. Han kan finne seg ei ny, bare ikke hun. Hun er bare luft, hun er ingenting, bare ei billig tøs.
Gjest Mama Skrevet 5. september 2013 #12 Skrevet 5. september 2013 Vi gikk frivillig fra hverandre og begge har ny partner. Vi omgås fint i de nødvendige happenings, men ikke mer enn det. Snakker sammen om vi treffes, men utover ungene treffes vi ikke.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #13 Skrevet 5. september 2013 Jeg treffer ikke damen til eksen ofte, men når jeg støtter på henne så bruker vi alltid å ta en kopp kaffe sammen. 4
Gjest Siri Skrevet 5. september 2013 #14 Skrevet 5. september 2013 Mannen min var utro og flyttet med en gang rett inn til henne, uten å bry seg om verken barna eller meg. Det gjorde det heller ikke bedre at hun var en venninne av meg. Skulle ønske jeg kunne slettet eksen min fra livet mitt, men litt må jeg forholde meg til han pga barna, dessverre. Men den dama han bor med vil jeg aldri mer ha noe med å gjøre. Og heldigvis vil inke barna det heller. Han kan finne seg ei ny, bare ikke hun. Hun er bare luft, hun er ingenting, bare ei billig tøs. Helt enig! det var akkurat sånn det var her også! Ingen vil ha noen med henne å gjøre, dumma tøsa!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #15 Skrevet 6. september 2013 Dama til eks 1: Kul og rettferdig dame! Hun fikk skikk på eksens oppførsel mot meg da han var umoden og unnvikende. Hun oppfordret (tvang?) han til å snakke ut med meg, og var helt åpen for at vi kanskje kom til å finne tilbake til hverandre. Hun ville ikke stå i veien for noe, sa hun. Tanken hennes var at ting skulle falle på plass slik de var ment å være, uten at hun skulle hale og lokke han til sin kant. Jeg og han fikk endelig noen nære og ærlige samtaler helt uten drama, og jeg sa at jeg trodde hun var en bedre match for han. Senere ble jeg faktisk sammen med fetteren hennes, og alle fire møttes i flere sammenhenger og hadde det hyggelig. En veldig fin opplevelse og et menneske jeg beundrer! Inspirerende også! Dama til eks 2: Nesten det stikk motsatte. Hun oppførte seg veldig utrivelig, og hun skulle så velllldig demonstrere at han var hennes. Det fikk meg bare til å tenke at jeg var mye bedre for han enn henne, og jeg hadde glatt tatt opp konkurransen hvis jeg fortsatt hadde hatt ork (og følelser for han). Jeg tror også hun bidro til at konflikten mellom meg og han trakk ut i tid og ble verre, og det førte til en lang rekke unødvendige hendelser. Han og jeg fikk ikke ordnet opp før det ble slutt mellom dem, men han er en god venn i dag. Glad jeg ikke er som henne. Dama til eks 3 og 4: Møtte dem aldri. Anonymous poster hash: f5fc0...5c7 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #16 Skrevet 6. september 2013 Hun er en person jeg har null kontakt med, og kommer til å fortsette å ha null kontakt med henne. Jeg misliker henne sterkt, og har ingenting positivt å si om henne, faktisk så tror jeg mine følelser for henne heller mot hat. Grunnen til det? Jo; hun har ødelagt det gode samarbeidet eksen og meg hadde om vårt felles barn, hun har gjort det sånn at samværet eksen hadde er nesten nede på 0, hun er sterkt sjalu ovenfor meg og barnet. Nå har ikke barnet vært til faren på 2mnd, og jeg aner ikke når neste gang blir. Hun oppfører seg dårlig mot barnet, med diverse straffemetoder. Pga sjalusien hennes så kan ikke jeg ringe til eksen hvis det skal være noe med barnet, ei heller sende melding. Så vår kommunikasjon går via mail, eller jeg kan ringe han på jobb hvis jeg må kontakte han for noe. Da barnet ble akuttoperert med sprukket blindtarm så fikk eksen ikke lov å komme pga jeg var på sykehuset med barnet. Så; jeg misliker henne sterkt. Anonymous poster hash: cb92d...d41 1
Gjest Hønemor Skrevet 6. september 2013 #17 Skrevet 6. september 2013 Dama til eks 1: Kul og rettferdig dame! Hun fikk skikk på eksens oppførsel mot meg da han var umoden og unnvikende. Hun oppfordret (tvang?) han til å snakke ut med meg, og var helt åpen for at vi kanskje kom til å finne tilbake til hverandre. Hun ville ikke stå i veien for noe, sa hun. Tanken hennes var at ting skulle falle på plass slik de var ment å være, uten at hun skulle hale og lokke han til sin kant. Jeg og han fikk endelig noen nære og ærlige samtaler helt uten drama, og jeg sa at jeg trodde hun var en bedre match for han. Senere ble jeg faktisk sammen med fetteren hennes, og alle fire møttes i flere sammenhenger og hadde det hyggelig. En veldig fin opplevelse og et menneske jeg beundrer! Inspirerende også! Dama til eks 2: Nesten det stikk motsatte. Hun oppførte seg veldig utrivelig, og hun skulle så velllldig demonstrere at han var hennes. Det fikk meg bare til å tenke at jeg var mye bedre for han enn henne, og jeg hadde glatt tatt opp konkurransen hvis jeg fortsatt hadde hatt ork (og følelser for han). Jeg tror også hun bidro til at konflikten mellom meg og han trakk ut i tid og ble verre, og det førte til en lang rekke unødvendige hendelser. Han og jeg fikk ikke ordnet opp før det ble slutt mellom dem, men han er en god venn i dag. Glad jeg ikke er som henne. Dama til eks 3 og 4: Møtte dem aldri. Anonymous poster hash: f5fc0...5c7 Jeg har en slik som dama til din eks nr 2, og det er grusomt å gjennomgå. Hun står fullstendig i veien for at min eks og jeg kan ordne opp/ avslutte forholdet. Det er snart ett år siden bruddet. Og han er fullstendig manipulert av den trollkjerringa. Hun gjør alt hun kan for å så splid mellom oss som skal være foreldre, og han lar henne styre og skjønner ikke at det er ødeleggende for oss to som faktisk er foreldre oppi det her. Venter bare på at det skal bli slutt mellom dem. Da får vi kanskje en oppklarende samtale og mulighet til å ordne opp.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #18 Skrevet 6. september 2013 Jeg har en slik som dama til din eks nr 2, og det er grusomt å gjennomgå. Hun står fullstendig i veien for at min eks og jeg kan ordne opp/ avslutte forholdet. Det er snart ett år siden bruddet. Og han er fullstendig manipulert av den trollkjerringa. Hun gjør alt hun kan for å så splid mellom oss som skal være foreldre, og han lar henne styre og skjønner ikke at det er ødeleggende for oss to som faktisk er foreldre oppi det her. Venter bare på at det skal bli slutt mellom dem. Da får vi kanskje en oppklarende samtale og mulighet til å ordne opp. Utrolig dumme menn som finner seg sånne damer som ødelegger mellom dem og barna deres. Tenker det vil være en del menn fra vår generasjon som vil angre på noen av sine valg når de som gamle oppsummerer livet.... Makan til hodeløse idioter som pga litt sex med en ny kanskje spennende dame gir avkall på så mye av det som er virkelig viktig i livet!! Det er uforståelig. Og de teite damene? Ingen gidder vel å bry seg om de dumme hønene.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #19 Skrevet 6. september 2013 Hun er en person jeg har null kontakt med, og kommer til å fortsette å ha null kontakt med henne. Jeg misliker henne sterkt, og har ingenting positivt å si om henne, faktisk så tror jeg mine følelser for henne heller mot hat. Grunnen til det? Jo; hun har ødelagt det gode samarbeidet eksen og meg hadde om vårt felles barn, hun har gjort det sånn at samværet eksen hadde er nesten nede på 0, hun er sterkt sjalu ovenfor meg og barnet. Nå har ikke barnet vært til faren på 2mnd, og jeg aner ikke når neste gang blir. Hun oppfører seg dårlig mot barnet, med diverse straffemetoder. Pga sjalusien hennes så kan ikke jeg ringe til eksen hvis det skal være noe med barnet, ei heller sende melding. Så vår kommunikasjon går via mail, eller jeg kan ringe han på jobb hvis jeg må kontakte han for noe. Da barnet ble akuttoperert med sprukket blindtarm så fikk eksen ikke lov å komme pga jeg var på sykehuset med barnet. Så; jeg misliker henne sterkt. Anonymous poster hash: cb92d...d41 Jeg synes din eks/barnefar er langt verre her. Jeg mener, drittkjerringer vil alltid finnes der ute, det er barnefars ansvar som forelder å sørge for at det ikke er nettopp en slik drittkjerring han slipper inn i sitt og barnets liv. Jeg er selv mann med et barn fra tidligere forhold og kan love deg at en sånn dame hadde aldri blitt aktuell som partner for meg. Hadde dumpet henne glatt om hun hadde vist sånne tendenser som du beskriver. Kjærligheten og ansvarsfølelsen man føler for barnet burde gjøre det umulig for en utenforstående å klare å komme imellom. Anonymous poster hash: 6b984...7a5 8
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #20 Skrevet 6. september 2013 Utrolig dumme menn som finner seg sånne damer som ødelegger mellom dem og barna deres. Tenker det vil være en del menn fra vår generasjon som vil angre på noen av sine valg når de som gamle oppsummerer livet.... Makan til hodeløse idioter som pga litt sex med en ny kanskje spennende dame gir avkall på så mye av det som er virkelig viktig i livet!! Det er uforståelig. Og de teite damene? Ingen gidder vel å bry seg om de dumme hønene.du svarte på mitt innlegg. Ja, de mennene har blitt plutselig hodeløse i 40-årene! For min del ser jeg at han var nok bortskjemt i forholdet med meg, han tok ikke ansvar og noe som går på meg, er at hans oppførsel ikke fikk konsekvenser, han slapp unna hele tida, jeg var for snill! Angrer på det, ser jo resultatene av det nå. Men han skal jo ikke drite i sine barn og kone og gå ut og være utro og rote seg bort.. Gir et uttrykk for at han har det såååå bra, men jeg vet ikke je. En person som hele tida må skryte av at han har det så veldig bra, han har da ikke det?? Og det spetakkelet av ei dame han bor med hun ødelegger alt av samarbeid mellom han og meg. Tragisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå