Gå til innhold

Farge på brudesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke farge skal dere ha på brudeskoene? Jeg har sett at flere har begynt å ha brudesko i knall farge. Rosa, lilla osv..

Hva mener dere om den trenden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det kan være kult:) selv har jeg over 200 par sko å skal ha hvite... Er gjerne litt kjedelig?:P

Gjest Daenerys
Skrevet

Tar gjerne et par knallfargede selv :) Tror ikke de blir kritthvite i alle fall.

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal ha flate sko, siden jeg er såpass høy (1.80) at jeg ikke trenger noe boost fra hæler. Vil gjerne også unngå såre føtter den dagen og vet i tillegg at brudgommen hadde synes det var ok om jeg ikke tårnet over ham akkurat den dagen (han er 1.84, så skal ikke mye hæl til før han blir mindre enn meg).

Har til nå ikke funnet noen flate hvite sko som ikke ser helt ufyselige ut. Så det kan hende jeg ender opp med noe mer iøyenfallende :)

Skrevet

Mine var i knall rosa silke :-)

Glad jeg ikke gikk for hvite. Ikke var de helt nye heller, for jeg ville være sikker på at de var ok å gå i hele dagen.

Skrevet

Jeg hadde lyserosa. De var dekket av paljetter. Valgte de for å ha sko jeg kunne bruke igjen senere uten at de blir for brudesko-aktige :) Tror ikke noen la merke til de da, hadde jo lang kjole.

Skrevet

Sjokoladebrune støvletter, i omtrent samme farge som korsettet mitt.

150792_350_A.jpg

kjøpte sko med tanke på at de skal kunne brukes senere.

Nå er jeg jo ikke hvit brud da, men skjørtet er champagne, og jeg liker kontrasten til støvlettene. Synes generelt det er kult med knæsje sko til brudekjoler, eller sko som bryter litt med stilen på en morsom måte.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har litt lyst å ha farge på skoa :) men kanskje vente med sko til blomster er bestilt. Vi skal gifte oss i Frankrike. Så usikker på om det blir noe farge tema. Må skoa passe til blomster osv?

Skrevet

Eg trur eg skal satse på sko med farge. Syns det er så stilig. Trur det blir røde sko :) (Som står i stil med hans røde bunad ;) )

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ha gule converse med bryllupsdatoen brodert på hælen.

• Liker 3
Skrevet

ELSK!
Skrevet (endret)

Jeg skal ikke ha knallfarge på skoene. Vil ikke at skoene skal være noe blikkfang, som jeg ofte synes det blir (og det er sikkert meningen - jeg skjønner det) når det stikker ut noe knallilla eller sjokkrosa nedenfor kjolekanten. For meg er det mer viktig å ha en helhet over antrekket (Dvs mest mulig hvitt i mitt tilfelle.) Men hver sin smak :) Bare gøy at vi bruder gjør ting på hver vår måte.

Men jeg har gjort noen endringer på skoene, så de er veldig meg. Dessuten kostet de kun 249,- så det er absolutt ingen krise om jeg ikke får brukt dem så voldsomt mange ganger etter bryllupet.

Endret av skravlus
  • Liker 1
Skrevet

ELSK!

Yey! Gøy å høre. Særlig fra en som skal ha så kult bryllupsantrekk som deg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ikke ha knallfarge på skoene. Vil ikke at skoene skal være noe blikkfang, som jeg ofte synes det blir (og det er sikkert meningen - jeg skjønner det) når det stikker ut noe knallilla eller sjokkrosa nedenfor kjolekanten. For meg er det mer viktig å ha en helhet over antrekket. Men hver sin smak :)

Men jeg har gjort noen endringer på skoene, så de er veldig meg. Dessuten kostet de kun 249,- så det er absolutt ingen krise om jeg ikke får brukt dem så voldsomt mange ganger etter bryllupet.

For meg så handler det ikke så mye om at skoene skal være blikkfang, tipper at de ikke vil synes stort uansett. Men jeg har endt opp med en veldig brudete brudekjoler med blonder og slør, noe jeg ikke hadde sett for meg på forhånd. Så Converse har jeg valgt fordi det er veldig meg, og fargen er fordi det er temafargen. Litt for å beholde seg selv oppe i det hele, om du skjønner?
Skrevet

Skal ha mørk lilla sko, fordi jeg synes det er tøft med knæsjfarge til brudekjolen :) De blir ikke å vises siden kjolen er lang, men blir allikevel prikken over i-en som jeg vil ha :)

Skrevet

Sjokoladebrune støvletter, i omtrent samme farge som korsettet mitt.

150792_350_A.jpg

kjøpte sko med tanke på at de skal kunne brukes senere.

Nå er jeg jo ikke hvit brud da, men skjørtet er champagne, og jeg liker kontrasten til støvlettene. Synes generelt det er kult med knæsje sko til brudekjoler, eller sko som bryter litt med stilen på en morsom måte.

Åååh, kan du være så snill å poste bilde av deg/dere når dere har giftet dere? Antrekket høres så kult ut, og jeg er sååå nysgjerrig... :ler:

Ja, det gjelder egentlig deg også, vil gjerne se resultatet. Elsker at folk går litt utenfor den sukkersøte normalen! Dere blir nok knallstilige.

Jeg har knelang kjole, og drømmer om lilla sko. Hvite sko er nok ikke så aktuelt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ha blå sko fra badhley mishka, blått er meg, og temafarge for bryllupet. Må ha noe som bryter i alt det hvite og brudete, og et par friske sko passer godt til den type kjole jeg har valgt også. Har lyst til å kjøpe et par repetto ballerinasko til dansen. Begge par kan jeg bruke ved senere anledninger:-)

Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg ønsker (lyse?) rosa sko. Men hvor kjøper man det? :)

Ahs: sikkert lurt med ballerinasko til dansen :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...