Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er det veldig sjelden jeg tar på vei for noe, men i dag gikk det veldig galt.

Det har vært mye rot for tiden, jeg mistrives på jobb, må ha 2 jobber for å få den elendige økonomien til å gå rundt, og alt er bare litt kjipt for tiden.

Så da kjæresten min fortalte at han drar på guttetur til helga til et sted vi har snakket lenge om å dra til, mistet jeg det helt og begynte å gråte.

Hva gjør man etter en slik hendelse? Er jo selvfølgelig flau over at jeg begynte å grine, men samtidig synes jeg det er teit av ham å dra når vi har snakket så lenge om å dra dit..

Forslag mottas med takk, men vennligst spar dere for kjeft, det har vært et tøft halvår for meg, og jeg pleier ikke være slik.

Anonymous poster hash: bbb81...a66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som er så ille med å begynne å grine? Trodde du hadde rasert huset omtrent. Hvorfor mener du at det var å overreagere når dere har snakket om å reise til det samme stedet? Herlighet, skal man ikke få lov til å vise følelser? Unnskyld for at jeg er til, liksom...

Skrevet

Shit happens:) Jeg brøt nylig sammen på skype med min kjæreste pga. jeg trodde jeg hadde valgt feil studie:P Big deal liksom, men akkurat der og da var jeg helt i fra meg!

Så si det som det er; du overreagerte nok pga. mye stress og pes med jobb og økonomi, og at du føler deg litt teit for at du begynte å grine over at han skulle på tur. Men at du nå i ettertid likevel er litt trist at han drar til et sted dere har hatt lyst å dra til sammen, med vennene.

Anonymous poster hash: ab08b...e33
Skrevet

Som en psykiater på jobben sa: ingen har noen gang overreagert. Der og da var det en helt reell reaksjon for deg.

Anonymous poster hash: aad86...cc5

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar, dere :)

Nei det er ikke verre enn at jeg begynte å grine, men det er ganske ferskt mellom oss, og har liksom prøvd å bære den maska som ei balansert jente som har orden i sakene og ikke er noe drama. Det er ikke drama med meg heller, jeg ble bare så lei meg for en slik filleting, og er det enda kjenner jeg. Vi må nok snakke om det i kveld, men vet ikke hva jeg skal si.

Skrevet

Takk for svar, dere :)

Nei det er ikke verre enn at jeg begynte å grine, men det er ganske ferskt mellom oss, og har liksom prøvd å bære den maska som ei balansert jente som har orden i sakene og ikke er noe drama. Det er ikke drama med meg heller, jeg ble bare så lei meg for en slik filleting, og er det enda kjenner jeg. Vi må nok snakke om det i kveld, men vet ikke hva jeg skal si.

Bare si at det har vært hektisk og mye for deg den siste perioden, og at du vanligvis ikke reagerer slik. Og si at du hadde veldig lyst at dere to skulle reise dit sammen, og ble derfor litt satt ut. Kjæresten din forstår nok at vi jenter er noen pussige skruer av og til, og da er det lett å ty til tårene:)

Skrevet

For å være helt ærlig, syntes jeg det var litt kjipt av han å dra på guttetur til en plass dere to har snakket lenge om å dra til. Jeg tror nok jeg også hadde reagert der, ja til og med begynt å gråte.

• Liker 3
Skrevet

For å være helt ærlig, syntes jeg det var litt kjipt av han å dra på guttetur til en plass dere to har snakket lenge om å dra til. Jeg tror nok jeg også hadde reagert der, ja til og med begynt å gråte.

Det er der jeg også mener, men jeg kan jo ikke nekte ham å dra uansett, og jeg kan ikke være med da jeg skal i konfirmasjon og på jobb, pluss at det er den superhellige gutteturen. Han sier at vi kan dra en annen gang, men da blir det jo ikke noe spesielt lengre.

Skrevet

Jeg synes også at det må være greit å være skuffet over at han valgte å dra med en kompis til et sted dere to har snakket om å dra sammen.

At du begynte å gråte er slikt som skjer av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...