Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal reagere/konfrontere han med det for han vet ikke at jeg vet. Jeg er veldig frustrert siden vi er midt i en periode som vi skal kjøpe hus sammen. Jeg vet at det ikke er ekstremt farlig, vil bare ikke ha noe med det å gjøre nå som vi skal etablere oss, og er skuffet over at han ikke prioriterer andre ting.

Anonymous poster hash: eef01...af8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe drugs eller?

Skrevet

Synes dette hørtes litt teit ut. Hvorfor er du sammen med noen som vil ruse seg på slike stoffer? Han kan jo ikke være riktig skrudd sammen.

• Liker 1
Skrevet

Dmt er et psykoaktivt kjemisk stoff som kan forårsake intense, visuelle og psykedeliske mentale forstyrrelser. Det er altså et hallusinogent stoff som gjør at en kan se og oppleve ting som ikke er reelle/virkelige.

Jeg tror det var Alan Watts som først sa om DMT: Load universe into cannon. Aim at brain. Fire.

Anonymous poster hash: c827a...12d
Skrevet

Jeg ble jo ganske satt ut selv, og er veldig usikker på hvordan jeg skal ta dette. Vi har jo vært sammen i 10 år og skal endelig kjøpe bolig sammen. Vi har røyket endel pot sammen, men har alltid bare vært det. Aner ikke hvorfor han vil prøve dette stoffet, var jo ikke meningen at jeg skulle finne det ut.

Skrevet

Hvis han absolutt skal prøve et psykedelisk stoff så er ikke dmt det rette å starte med.

Anonymous poster hash: c9e44...bc9
  • Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke forstår hvorfor han vil prøve det, så kommer du heller aldri til å klare å overbevise han om å ikke gjøre det. Les litt om det

• Liker 2
Skrevet

Problemet er ikke å overtale han til å ikke gjøre det, han gjør det nok ikke hvis jeg konfronterer han med det. Jeg ble bare så usikker på alt plutselig, når dette kommer ut av det blå etter 10 år og vi holder på å kjøpe hus..

Skrevet

Jeg ville ikke vært sammen med en som vil bruke psykedeliske stoffer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke vært sammen med en som vil bruke psykedeliske stoffer.

Jeg heller vil jo ikke det hvis noen hadde stilt meg spørsmålet, men kaster ikke min partner gjennom så mange år på dør uten å blunke.

Skrevet

Jeg heller vil jo ikke det hvis noen hadde stilt meg spørsmålet, men kaster ikke min partner gjennom så mange år på dør uten å blunke.

Nei, det forstår jeg jo godt. Du får fortelle han hva du føler om saken, og evt. stille et dilemma. Jeg regner med at dere ikke er fjortiser lengre, og da bør man ha gjort seg ferdig med den slags eksperimenter, mener nå jeg.

• Liker 2
Skrevet

Problemet er ikke å overtale han til å ikke gjøre det, han gjør det nok ikke hvis jeg konfronterer han med det. Jeg ble bare så usikker på alt plutselig, når dette kommer ut av det blå etter 10 år og vi holder på å kjøpe hus..

Ok, jeg ville ikke vært for sikker på det men.

Dette er nok noe han har tenkt på lenge og virkelig har lyst til å gjøre.

Han har jo allerede holdt det skjult for deg, så jeg ville ikke stolt på om han evnt. hadde sagt at han ikke kommer til å gjøre det etter at du har konforntert han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...