Gå til innhold

Min deilige mann og en fantasi som ble sann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokken ringer, jeg strekker meg... kjenner varmen fra min deilige mann, får lyst på ham.
Jeg stryker litt på ham.. kysser.. varm, søvnig hud.. men ikke fullt så søvnig lenger ned. Jeg griper tak i penisen hans.. Stiv, fyller hånden min. Smører safter rundt på hele penisen slik at den blir bløt og ronker ham.

Han har våknet nå og hendene hans er i full gang på meg.. Utrolig hvor mye nytelse de fingrene der kan gi meg. Vet ikke helt hvordan han gjør det, men en finger rundt hullet mitt.. og en finger på klitorisen - jeg nærmer meg....
Men så merker jeg kroppen hans spenner seg, han vrir seg over, og spruten kommer over meg. På brystet, på halsen.. på magen. Mmm.. var du så nærme da kjæresten min.. så godt...
Masse sæd som jeg smører meg inn med, mens min deilige mann går ned på meg, stikker en finger inn i meg, mens han slikker og suger på klitorisen til jeg jeg når klimaks..

Et par timer seinere sitter han på jobben. Min deilige mann sitter å snuser diskre på fingrene sine mens møtet rundt bordet går sin gang.. Han kjenner det strammer i buksa når han kjenner eimen av mitt kjønn på sine fingre. Et øyeblikk griper han mobilen, sender meg en sms "takk for en deilig morgen" - kommer du innom med lunsj? " - før han kremter, tar en kopp kaffe og tvinger tankene over på handlingsplaner, konjunkturer og annet nitrist denne onsdagmorgen...

Enda et par timer seinere parkerer jeg utenfor kontorlokalene der min deilige mann sitter.. Jeg er spent, for jeg har brukt min fri-formiddag til å handle nytt undertøy. Min deilige mann liker hvite blonder, men denne gang har jeg kjøpt noe sort. Sorte sexy stay ups, og en utrolig sexy blondebody - med fransk åpning. Den kan også se ut som en topp - under frenchcoaten min.. Kanskje litt underlig at jeg ikke har noe skjørt som går nedenfor, men hva gjør man ikke for sin deilige mann?
Jeg løper opp trappene.. tenker et øyeblikk at noen under disse trappene faktisk kan se at jeg kommer her uten undertøy, men hva egentlig så? Ville ikke mennene da bare bli misunnelig? Tanken gjør meg litt tent, så jeg sakner farten på de siste trinnene.
Smiler og sier hei til kollegene hans.. Slår av en prat.. før jeg tar med to kaffe og banker på kontoret hans.

Han smiler. Min deilige mann sitter bak skrivebordet sitt, og smiler det beste han kan når han ser meg. Han elsker meg. Jeg ser det i smilet.. Så godt å bli elsket av en så deilig mann...
Jeg vrir om låsen i det jeg lukker døren og smyger meg bort til ham og gir ham et kyss på munnen.. Han griper meg rundt låret.. Mmmm... så godt.. men ikke enda, så jeg vrir meg lett unna og fisker opp lunsjen fra veska mi.. Hjemmesmurt matpakke. Du må spise litt mellom slagene, legger jeg til og setter meg ved enden av konferansebordet hans.. Med ryggen mot døra kan jeg nå åpne litt på kåpa mi.. Og i det øyeblikket han forstår at jeg har bare undertøy på reiser han seg kommer bort til meg og gir meg en kjempesexy kyss.

Han åpner kåpen min helt og stønner når han ser det nye undertøyet mitt.. Han liker det.. det er akkurat slik det måtte være denne gangen - sort.. Perfekt.

Min deilige mann har mye å gjøre, kort lunsjpause og lar seg nok stresse ørlite grann av at han ikke burde, men vil. Og må.
Han tar tak i armen min, og leder meg bort til skrivebordet.. setter meg på kanten og tar av meg kåpen.. Det er en intens stemning. Dette har vi gjort hundretusen ganger før - i fantasien - men nå står vi altså her... og jeg skjønner jeg har undervurdert min deilige manns lederevner. Han kjenner til fransk åpning og åpner fort opp.. drar ned sine egne bukser og støter inn i meg.. Åh... deilig. Så utrolig godt å kjenne ham... Han støter inn i meg, mens han leker med håret mitt.. kysser meg i nakken..

Så trekker han seg ut, setter seg på kontorstolen og slikker meg.. Jeg skulle ønske jeg kunne si at vi satt slik i en time, det var utrolig godt, men på tre minutter intens tunge kjente jeg orgasmen rulle over meg.. En blyant i munnen gjør at jeg klarer å holde lydene inni meg.. såvidt...

Nå reiser han seg.. Mmmm...
Han tar meg.. han knuller meg rett og slett rett der på skrivebordet sitt. Egentlig litt hardt. Litt godt brutalt. Han kommer lydløst etter noen minutter.. Fyller meg med sin deilige sæd..
Trekker seg ut av meg, gir meg et vamt vått kyss - før han griper veska mi, og finner våtservietter.. Vi tørker oss litt, mens vi ler. Herremin å gale kan man bli.. ?
Jeg knepper på meg jakka igjen, smyger opp låsen i døra.. og setter meg pent ved konferansebordet. Nipper til kaffen og småprater med min deilige mann mens han fullfører lunsjen sin...
Han følger meg til døren, før han åpner stryker han fingrene innenfor min sorte sexy body... Fingrer litt. Lyst på mer, man kan ikke..
Jeg sier han får nyte lukten av meg til vi ses til middag.

Hjemme.

Et kyss på kinnet i det han lukker opp døren, adjø elskling og takk for lunsjen!:)

Anonymous poster hash: a7e56...db4
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

Skulle ønske mine fantasier var like monogame og uskyldige.. :fnise:

Anonymous poster hash: c679b...c06
Skrevet

:)

Skulle ønske mine fantasier var like monogame og uskyldige.. :fnise:

Anonymous poster hash: c679b...c06

Skulle ønske du fortalte oss andre om dine fantasier.... :fnise:

Skrevet

Høres ut som denne "deilige mannen" har et lite problem med tidlig sædavgang.

Men smak og behag da, antar jeg.

Anonymous poster hash: 1aa58...7a4

• Liker 3
Gjest Elseby13
Skrevet (endret)

Samme det vel, han er jo deilig må vite!

Endret av Elseby13
Skrevet

Kjæresten min er artist, jeg har en fantasi om at han skal ta meg "kjapt og brutalt" bak scenen før han går på. Tanken på at jeg tilfredsstiller ham (og må gjøre det på kort tid), mens det er mange som venter på at han skal entre scenen, tenner meg enormt. Må prøve å realisere den fantasien.

Anonymous poster hash: b56ac...5ac

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Tror menn skal få fortsette å skrive de fleste sex-noveller. Dette var tamt, klisjepreget og dørgende kjedelig. Rørte seg ikke i bokseren engang..

• Liker 1
Skrevet

Er ikke HI egentlig skrevet av en mann da?

Anonymous poster hash: 1aa58...7a4
Skrevet

Samme det vel, han er jo deilig må vite!

Han er nok skikkelig deilig ja :)

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Deilig opplevelse, hvordan klarte dere å være så stille at ingen hørte dere da?

Gjest Heartbeat
Skrevet

Menn som er så kåte at de kommer fort, gjerne FØR samleie ;) Er jo superdigg ;) Mmmm ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...